„Чужди очи“ – Джил Хатауей

(Издателство „Егмонт“,Жанр-Криминални романи и мистерии,стр.224)

9789542708117Нека започна от необикновенния сюжет на книгата,който е доста интересен и ми направи голямо впечатление.Лично аз не съм попадала на книги с подобни истории (ако вие сте срещали такива,ще се радвам да ми ги напишете в коментарите).

Главната героиня Вий Бел страда от нарколепсия,но по време на припадъците,тя не просто заспива,а се плъзва в главите на различни хора и вижда през очите им.След един от поредните и припадъци,тя попада в главата на някой,който държи нож над тялото на мажоретка от нейното училище.И от този момент животът и се преобръща.

Още от първият момент харесах Вий,която е доста странно  момиче,като се започне от розовата и коса и се стигне до необикновенната и дарба.Вий е от силните героини,които са преживели много още от ранна възраст,но никога не се предаваше,каквито и затруднения да и се изпречеха,тя просто продължаваше напред.Хареса ми също и Ролинс,той е най-добрият и приятел,който през цялото време я подкрепяше и защитаваше.

Лично на мен книгата ми хареса,изпълнена е с неочаквани обрати и събития,които ме оставиха без думи.Книгата е написана изключително увлекателно и няма как да я оставите,докато не я прочете и не разберете кой е убиеца.Аз я прочетох за 1 ден и веднага започнах втората книга от поредицата,която се казва „Чуждо влияние“ (и тя ще има ревю).Книгата се смесва с трилър,фентъзи и криминални елементи,което я прави още по – завладяваща.

Хареса  ми стила написане на авторката,който определено е един свеж полъх от типа книги в тези жанрове.Самата история е поднесена доста качествено.И определено нямам търпение да прочета и други книги от авторката.

Вашият коментар

