„Girl online“ – Зоуи Съг

(Издателство „Кръгозор“,Жанр:Художествена литература,стр.288)

9789547713482Искам да започна с това,че допреди да стартира голямата кампания на книгата на българският пазар,не бях чувала за Зоуи (голям пропуск от моя страна).Естествено като фен на книгите реших да проуча в интернет информация за Зоуи.Останах много впечатлена от нея и нейното кокетно излъчване,има вид на лолитка,с което най – много ме впечатли.

Ето и кратка информация за нея,за тези,които,като мен не са чували за нея.Тя е британска влогърка,която става известна с псевдонима Zoella.Статиите в блога й и видеоклиповете  и са свързани с красотата,модата и начин на живот.До момента Zoella има повече от 9 милиона абонати.Носят се слухове,че книгата е написана с помощта на професионален писател,но това не пречи на книгата да се радва на голям успех и да е преведена на 25 езика.Освен това през първата седмица от издаването си „Girl online“ е била по-продавана от дебютните книги на Дан Браун,Джоан Роулинг и Е.Л.Джеймс,което е феноменален успех,след като знаете какви книги са написали и които ше останат в историята.

За книгата: Главната героиня Пени Потър е обикновенно петнадесетгодишно момиче от Брайтън,Великобритания,което създава блог,в който споделя своите мисли,чувства и нещата,които я вълнуват.Също така тя е много добър фотограф.Пени страда от панически атаки (чиято тема е много сериозна особенно при младите хора).Заради професията на майка си,Пени,родителите и,най – добрият и приятел Елиат заминават за Ню Йорк,за да организират една сватба.Там съвсем случайно Пени се натъква на момчето от Бруклин,който се оказва първата и голяма любов.

Пени е героиня,в която доста хора биха се припознали,тя е много скромно момиче,аутсайдер е в училище (т.е.не е от „популярните“ момичета),има паникатаки,в последно време се даде гласност по темата,за което много се радвам.Трябва младите хора да знаят,че не са сами и при правилното лечение,биха се отървали от това ужасно психическо заболяване.В книгата ,като цяло най-голяма промяна имаше в Пени,защото,ако преди е била притеснително и невзрачно момиче,след това тя се превърна в уверено в себе си и без комплекси пораснало момиче.Най-добрият и приятел Елиат ми хареса най-много от всички персонажи в книгата.Той беше толкова забавен и с толкова голямо чувство за хумор,че нямаше как да не го заобикна.Той подкрепяше Пени през цялото време ( е почти,имаше няколко момента,в които не беше съгласен с нея).Мисля,че той е идеалният приятел,който всеки тинейджър трябва да има.

Момчето от Бруклин Ноа,също ми допадна,хареса ми неговото държание,добротата му и искренната му и чиста любов към Пени.Самото влюбване и някой моменти ми напомниха на моите любими „Елинор и Парк“,в което няма нищо лошо.Също така ми хареса,че сподели едни от най-личните си моменти с Пени и най-любимите си места в Ню Йорк.Само не ми хареса,че скри една тайна от Пени,което ужасно много я нарани.Но нямаше как,все пак трябваше да има някаква интрига в книгата.

Лично на мен книгата ми хареса,ако си падате по-подобен вид книги мисля.че ще ви хареса и на вас.А аз с нетърпение очаквам втората книга,за да видя как ще се развият отношенията на Пени и Ноа и дали ще преодолеят голямото разстояние,което ги дели.

Вашият коментар

