„Топ 10“ на любимите ми книги за2015г.

През изминалата година бяха издадени много хубави книги,някой успях да прочета,а други останаха за тази година.Успях да прочета доста книги от различни жанрове,за което се радвам.Надявам се и през тази година издателствата да ни предложат все така хубави и качествени книги.Трудно ми беше да избера моят топ 10,но включих книги,които наистина са успели да ме впечатлят или докоснат по някакъв начин.Но стига приказки,а направо да преминавам към тях 🙂

1.“Елинор и Парк“-Определено тази книга ме докосна адски много и веднага се превърна в моята любима книга за 2015 г.,а когато я прочетох беше едва месец август.Впечатли ме колко чисто и искрено е представена първата любов.Книгата има ревю в блога,за тези,които искат да се запознаят с нея.

2.“Гондолата на времето“-Тази книга е толкова завладяваща и толкова добре написана (според мен),че моментално също се превърна в мой любимец.С нетърпение очаквам и другите две книги от поредицата.Книгата има ревю в блога 🙂

3.“Girl online“-Тази книга си я купих покрай вълната за Зоуи Съг.Към книгата нямах абсолютно никакви очаквания,но успя да ме изненада и то приятно.Историята в нея е много приятна,чете се леко и успява за малко да те откъсне от светът.Книгата също има ревю.

4.“Сняг вали“-Много романтична книга.Подходяща е за коледните празници,аз точно тогава я прочетох и успях да и се насладя максимално.Три изключително коледни романтични истории.Радвам се,че я имам в библиотеката си.Книгата има ревю.

5.“Dominus“-Книгата е страхотен трилър,много загадъчна и въздействаща.Тя е от типа книги,които не можеш да оставиш докато не прочетеш и последната страница.Препоръчвам я на любителите на трилъри,мистерии и загадки.И тази книга има ревю.

6.“Сватбена лудост“-Книгата е романтична и в нея е поместена една много луда и забавна история.Докато я четох не спирах да се забавлявам с героите.Чете се буквално на един дъх и за миг не може да ти стане скучно с нея.

7.“Марсианецът“-Изключително добра книга,една от най-добрите книги за 2015г.Беше мое лично попадение през изминалата година.Гордея се,че я притежавам.

8.“Мадам Даутфайър“-Едва ли има човек,който да не е гледал филма.В главната роля е великият Робин Уилямс.Едва тази година разбрах,че има и книга и когато я видях на стелажът в една книжарница,просто нямаше как да я пропусна.Ако сте гледали филма книгата няма да ви изненада с нищо,но поне ще се забавлявате докато я четете.

9.“ Закуска в Тифани“ -Страхотна книга,прекрасно написана,а филмът към нея е един от шедьоврите на 20 век.

10.“Чужди очи“ и „Чуждо влияние“-Страхотни две тинейджърски книги.Книги с подобен сюжет не бях чела и ми бяха изключително интересни.И двете книги имат ревюта в блога 🙂

Е това бяха моите любими книги за 2015г,със сигурност съм пропуснала да спомена някои книги ,но те ще намерят място в предстоящите ми ревюта.Надявам се тази година да прочета още по-хубави книги.Успешна и ползотворна година пожелавам на всички.

*Ако искате да ме последвате във Facebook,това е моята страница https://www.facebook.com/My-books-are-My-world-1919042501653298/

Вашият коментар

