„Топ 10“ на любимите ми корици за 2015г.

Днес след,като си преподреждах книгите (за кой ли път вече :D) ми хрумна да направя тази публикация за любимите ми корици,за изминалата година.Сега някой от вас могат да  кажат,че книгите не се съдят по кориците.Естествено,че не се съдят и аз не разбирам хората,които го правят.За мен по-важно е каква е книгата,дали е хубава и т.н.Но в днешното консуматорско общество  всеки гледа обвивката.Така издателствата се опитват да предлагат на нас читателите възможно най-добрите книги,които да ги съпътстват с възможно най-оригинални и привличащи окото корици.Та искам в този пост да отдам заслуженото внимание и старанието,които са вложили издателстата.Книгите ще ги подредя по абсолютно произволен ред.

1.“Гондолата на време“-изд.“Ибис“ : Според мен корицата е много оригинална и добре пресъздаваща историята в книгата.

2.“Книга на тайните“-изд.“Софтпрес“ :Корицата е много загадъчна и мрачна,точно с това ме впечатли.

3.“Онова лято“-изд.“Софтпрес“ :Много,много,много красива.Приказна е !

4.“Сняг вали“-изд.“Егмонт“ : Корицата  е толкова нежна и красива,че ти се приисква да е зима и да си четеш книжката на топло вкъщи.

5.“Домът на мис Перигрин за чудати деца“-изд.Бард“ : Загадъчна дори и плашеща,мен дори тръпки ме побиват,като я гледам 😀

6.“Кутия за птици“-изд.“Deja Book“ : Много оригинална,адмирации към художника,който я е правил.

7.“Бъдеще“-изд.“Сиела“ : Мисля,че тук думите са излишни-истински шедьовър.

8.“Последните оцелели“-изд.“Ибис“ : Въздействаща и спираща дъха корица.

9.“По-кротко лейди“-изд.“Ибис“ :  Романтична,цветна и много сладка корица.

10.“Елинор и Парк“-изд.“Егмонт“ : Семпла и изчистена корица,но точно в това е и нейният чар.

Е,това бяха кориците,които са ме впечатлили през изминалата година,но по-важното,което ми хареса беше тяхното съдържание. : )

Вашият коментар

