Любимци за м.Март

Не мога да повярвам,че април вече дойде,толкова неусетно изминаха първите няколко месеца от годината.Времето вече се стопли,лястовичките дойдоха,слънцето грее,а сякаш вчера беше декември,когато си бях на топло вкъщи,завита под топлото одеяло и си четях „Сняг вали“ :  ) .През новата година успях да прочета доста книги и то все добри,за което може да благодарим на издателствата,че предоставят на нас читателите все добри заглавия.Наскоро се влюбих  в един нов жанр за мен-антиутопията.Не подозирах,че книгите от този жанр могат да ми харесат толкова много,че да искам да изчета всичките заглавия издадени на български 😀 Kнигата,която ме накара да погледна антиутопиите беше „Алена кралица“,която заслужено влезе в любимците ми за месеца.

Тази публикация ще бъде по различна от обичайните ми книжни ревюта или публикации свързани с книгите.Ще споделя моите любими книги,сериали,песни и козметика.А сега е време да започваме. 🙂DSC02469Естествено ще започна с книгите.Това бяха всички книги,с които се сдобих през месец март.Някой ми бяха изпратени от издателствата,а други си закупих аз.Във връзка с това искам да благодаря на издателствата „Ибис“,“Егмонт“ и „AMG Publishing“ за предоставената възможност да прочета едни страхотни книги.

Четири от книгите имат ревюта,това са-„Мис Каприз“,“Най-хубавото място на света е точно тук“  „Алена кралица“ и „Сезонът на злополуките“.Останалите две със сигурност,ще имат ревюта този месец.И четирите книги,които прочетох страшно много ми харесаха,ако желаете да научите повече за тях,погледнете ревютата. : )

72600_457275414342796_596185829_n

Сериалите,които следя в момента са два-„Малки сладки лъжкини“ и „Новите съседи“.

През изминалият месец беше финалът на сезон 6 на „Малки сладки лъжкини“.Не мога да кажа,че беше един от най-добрите финали на сериала,но пък имаше няколко доста неочаквани изненади и обрата.С нетърпение очаквам да започне и сезон 7 през юни,който засега се очертава да е последен.

„Новите съседи“ толкова много го обичам този сериал-велик е.Толкова забавен сериал никога не съм гледала.Актьори са уникални и мноооого добри-тези,които гледат сериала,знаят за какво говоря.Дават го всеки ден по Btv Comedy от 20:30ч.

Реших да споделя и няколко козметични продукта,които бяха неизменна част от мен през изминалият месец.

DSC02471

Тези два продукта ги обожавам  и най-вече техните аромати.Ухаят на прясно току-що изпечен лимонов пай и ванилия.Душ гелът си е най-обикновен,добре хидратира и остава кожата много освежена и мекичка (това ми е 3 опаковка).За део-спрея мога да кажа същото,върши си добре  работата.Ароматите се задържат сравнително дълго (поне при мен).За цената си мисля,че са сравнително добри продукти.Забравих ли,да ви кажа,че ароматите им са Уникааални! 🙂

DSC02477.JPG

Напоследък и мен ме е обзела вълната „Кайли Дженър“ и съм в търсене на подходящото nude червило.Все още не съм открила подходящото червило,но пък за сметка на това открих подходящият молив за устни,а той е на Essence в цвят satin mauve.Цветът е точно това,което търсех,но аз все пак ще продължа търсенето си за перфектното червило.Моливът съвсем леко изсушава устните,цветът е доста покривен и ако си търсите nude цвят погледнете този молив.

А любимото ми червило за месеца е на Avon от тяхната нова матова серия.Моят цвят е adoring love и е страхотен ежедневен розов цвят.Разнася се  много добре на устните,само с един пласт дава желаният цвят,съвсем леко изсушава устните,но ако сте с балсам,няма да се усети изсушаване.

530724_473925369311824_1374402762_n

И завършвам с музика,защото след книгите музиката е другата ми най-голяма любов.Дълго обмислях кои песни да включа в поста и реших да се огранича само с 5 иначе щеше да стане страшно дълъг пост 😀 .Aми да започваме : )

  1. Едва ли има човек,който да не знае за уникалният глас на Adele,тази песен го показва на максимум.Откакто е излязла „Hello“ винаги е в моя плейлист.

2. Прекрасна песен с още по-прекрасно изпълнение.Момичетата с такова чувство са изпели песента,че всеки пък когато я слушам настръхвам.Една от любимите ми песни откакто е излязла.

3.Задаве се нова балканска звезда на хоризонта.От както чух песента за пръв  път я слушам сигурно по 10 пъти на ден.Гласът на Era много ми напомня на този на Rihanna,чуйте сами : )

4.Zayn изключително ме очарова с тази песен.Изпята е много добре,клипът е доста оригинален,а в него участва и Джиджи Хадид. Какво по-перфектно от това 🙂

5. Завършвам с моят идол,а именно Lana  Del Rey.Обичам тази жена и всяка една песен,която е създала.Лана е истински творец,не е предназначена за масовата публика и с точно това ме спечели.Обичам този ретро стил,който си е създала и някой от песните ѝ ме пренасят в 50-те години,като „Carmen“ например-уникална песен.За Лана мога да говоря с часове,но стига приказки,представям ви новата ми любима нейна песен.

E,това бяха моите любимци за месец март и ако сте издържали до края искрено ви поздpавявам. 😀

Вашият коментар

