Любимци за м.Април

Отново измина неусетно още един месец,който отново беше изпълнен с добри книжни попадения,сериали,музика… Получих няколко книги от издателствата,за което искам страшно много да им благодаря,защото иначе нямаше да мога да се докосна до някои наистина прекрасни книги. И в този ред на мисли искам да благодаря на издателствата „Ибис“., „Емас“ и „Orange Books“ – страхотни сте ! И за да не се получи отново огромен пост,мисля вече да преминем към любимците ми в различните категории за месец Април.

DSC02555к.jpgТова са книгите,с които се сдобих през април.За съжаление не успях да прочета всички,но през следващите няколко седмици  ще поправя тази грешка.И седемте са толкова красиви,че не спирам и за миг да им се радвам.А тези,които успях да прочета се оказаха многооо интересни и грабващи още от първата страница.

DSC02564lА в тази малка купчинка са книгите,които прочетох.За някои може да са малко,но на мен са ми напълно достатъчни.Обичам когато чета дадена книга да ѝ се насладя максимално дълго,а не да я прехвърля набързо само и само да премина към следващата (както съм забелязала,че правят някои от блогърите). И четирите книги са тотално различни една от друга,но всяка беше изключително добро попадение.Ако искате да прочетете ревютата им,може да ги намерите в дясно от този пост.

И отново в любимците ми попада сериалът „Новите съседи“ .Страшно добър и забавен сериал,всеки един епизод е различен от предходния,но си приличат по безумните комичните ситуации,които буквално са една след друга.Излъчват го всеки ден по BTV Comedy.

За моя огромна изненада този месец попаднах на един сериал,който са го давали преди няколко години,но тогава така и не ми допадна.Става въпрос за сериалът „Шепот от отвъдното) на който попаднах съвсем случайно по Fox Life. Първият епизод изгледах с голям интерес и започнах да си го следя.В сериала се разказва за Миранда,която може да вижда и да общува с духове.Тя им помага да довършат дела,които не са успели да довършат,когато са били все още живи.След като им помогне духовете преминават в отвъдното.Доста интересно сериалче е ,не знам дали ще се превърне в един от любимите ми сериали,но засега го следя с интерес.

И през изминалият месец няколко козметични продукта бяха неизменна част от мен.

collagenТази палитра на Sephora я имам може би от декември месец миналата година.Имам няколко други палитри,които ползвам ежедневно и за тази все не ѝ оставаше време.Докато миналият месец вече реших,че ѝ е дошъл моментът.Палитрата е прекрасна за ежедневен грим,цветовете са добре пигментирани и доста трайни.Цветовете са в кафяво-бежовата гама с изключение на един цвят (лилавият).Доволна съм от нея и ще си я ползвам през идващите летни месеци.А дизайнът на опаковката е адски сладък,палитрата е във формата на тефтерче,което я прави много удобна  за носене в козметичен несесер или в чанта.

DSC02560Този фон дьо тен на Avon Calming Effect също го имам от няколко месеца,но чак сега му дойде редът.Тъй като го поръчвах по каталог не бях сигурна,че цветът ще ми пасне. Но за радост цветът се оказа напълно подходящ за моят цвят на кожата.Фон дьо тенът е матиран и издържа учудващо дълго.Средно покривен е ,но ако го използвате за през деня мисля,че ще ви бъде от полза,а ѝ ако си търсите бюджетен вариант този е напълно подходящ.

DSC02558А най-голямото ми попадение през изминалият месец определено беше червилото от матовата серия на Golden Rose.Чела съм много хубави отзиви за тях,но не очаквах,че червило толкова много ще ми хареса.Цветовете от серията са доста разнообразни.Издържат много дълго време на устните,като съвсем леко ги изсушават.Определено ще се сдобия с още няколко цвята,а моето червило е  № 02,което е в кафявата гама с розов под тон.

И отново ще завърша с любимите ми песни за месеца.Отново изборът ми за топ 5 беше много труден,но успях да включа най-открояващите се песни.

1.Най-слушаната песен за април беше тази на Iggy Azalea, доста различна песен в нейния репертоар.Страшно зарибяваща,когато си я пускам сутрин веднага ме разведрява и забравям за съня.

2.Другата най-слушана бе тази. Много свеж и зарибяващ трак и съм сигурна,че ще е един от хитовете на лято 2016.

3.Следващата любима песен е на тази изгряваща девойка.Харесва ми бийта,текста а бе трепач си е песента 😀

4.Следващата е на Zayn,който отново ме изненадва,вече втора негова песен ми е сред фаворите. Харесвам го като изпълнител и дано да пожъне успехи,като самостоятелен изпълнител.

5. И завършвам с това красиво изпълнение от Ariana Grande. 🙂

E, приятели това бяха любимците ми за месец Април.Надявам се да ви допадне някои от предложените книги,сериали или музика. 🙂

Вашият коментар

