Любими детски герои от книги

Честит празник на всички деца и на тези от вас,които носят детското в себе си ! Никога не позволявайте на детето във вас да си отиде. По случай днешният празник се замислих за любимите ми детски книги и реших да направя един импровизиран „Топ 5“ на любимите ми детски герои от книги. Със сигурност всеки един от вас е чел за тях и се надявам,някой от героите да ви е любим и на вас. През годините съм прочела десетки детски книги и изборът ми беше много труден,но реших да се спра на едни от най-известните герои любими на много поколения. Е,хайде да започваме ! 🙂

Pipi1. „Пипи дългото чорапче“ – Без съмнение Пипи е една от най-обичаните героини на хиляди деца по света.Едва ли има някой,който да не е чувал за червенокосото момиче със супер дългото име и странно облекло. Това беше една от първите книги,които прочетох и за това ми е толкова скъпа.

d0bad0b0d180d0bbd181d0bed0bd2.“Карлсон,който живее на покрива“- Още един емблематичен герой,който със сигурност познавате. Също като Пипи Карлсон е един забавен и непохватен пакостник,който обича да си похапва и да прави щуротии. Двамата с Дребосъчето ми бяха много забавни,когато измисляха пакости.Макар Дребосъчето не винаги да беше съгласен с идеите на Карлсон,Карлсон някак успяваше да го убеди,че всичко ще бъде наред,ноо почти винаги пакостите излизаха извън контрол.

tom-soier3.“Приключенията на Том Сойер“- Още един добре познат герой,който като първите двама е голям пакостник.Чела съм книжката десетки пъти и винаги съм се забавлявала,когато съм я чела. Двамата с Хъкълбери Фин бяха голям тандем,бяха страшно добри приятели и винаги се подкрепяха в трудни моменти.Определено е една от любимите ми книги. 🙂

bratjata_s_lyvski_syrtsa_vecher_v_kuhnqta4. „Братята с лъвски сърца“ – Много любима книга. Една от най -въздействащите книги,които съм чела.Това е книга, която всеки непременно трябва да прочете! Възхищавах се на братята колко много се обичаха и си помагаха винаги,когато бяха в беда. Макар историята  да е доста емоционална, се намираха и забавни моменти,на които съм се смяла с глас.

maxresdefault5.“Мечо Пух“- И завършвам с един от най-любимите герои на всички времена – Мечо Пух.Сладкият пакостник,който обича да си похапва медец и да прави щуротии с Прасчо, Йори, Тигъра, Кенга, Заю и Бухала,определено е един от любимците на децата. Приключенията на бандата ми бяха много забавни и шантави,но винаги завършваха с някоя поука.

Вашият коментар

