Mid-Year Book Freak Out Tag (2016)

13319806_2038000643090816_5926646518528686084_n

Това е вторият таг,който правя и се надявам да ви хареса.Въпросите са доста забавни и интересни – всеки,на който му е харесал тага да се чувства тагнат.

Приятно четене !

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2016

-Изборът е много труден,защото успях да прочета много хубави книги,но може би малко повече се открои „Ангелско нашествие“.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2016
-Все още не съм чела продълженията на поредиците,които съм започнала,но съвсем скоро и това предстои.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си

-Ооо списакът ми е дълъг,но ще изброя няколко : „Златният мост“,“Правилата на привличането“,“Ясновидците“,“Връзка“,“Бухтичка“ и от известно време все повече ме привлича поредицата „Двор от рози и мъгла“.

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината

-Не съм запозната  какви книги ще бъдат издадени до края на годината,но за една съм сигурна,че предстои,а тя е втората книга от трилогията „Ясновидците“.

5.Най – голямо разочарование

-През тази година за радост все още нямам книжно разочарование (и дано да нямам),но миналата година имах едно. Бях с много големи очаквания към книгата,а и анотацията ѝ беше доста добра и може би заради нея се подлъгах,а книгата е „Шадоу Срийт 77“. Със сигурност книгата не беше това,което очаквах.

6.Най – голяма изненада

-„Къде си,Аляска“- не подозирах,че толкова много ще ми хареса.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб)

-Сюзън Елизабет Филипс и Касандра Клеър – още с първите книги,които прочетох се влюбих в техният начин на писане.

8.Нов герой, по когото си падаш

-Уил от „Ангел с часовников механизъм“ , Рафи от „Ангелско нашествие“

9.Най – нов любим герой

-Миранда от „Последните оцелели“ и героите от „Къде си,Аляска“ – Майлс (Шиши),Полковника,Аляска,Такуми, Мер от „Алена кралица“

10.Книга, която те е разплакала

-„Къде си,Аляска“,“Перфектна химия“,“Последните оцелели“,“Мис Каприз“ – общо взето съм много чувствителен човек 😀

11.Книга, която те е зарадвала 

-Същите 🙂

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година

-Все още не съм гледала филм тази година,който е правен по книга,но с нетърпение очаквам филмите  по книгите  „Къде си,Аляска“.и „Алена кралица“

13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината

-Хм,доста труден въпрос.Все още не съм доволна 100% от някое мое ревю,но няколко са много специални за мен – „Къде си,Аляска“,“Алена кралица“,“Мис Каприз“.

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а)

-Обичам кориците на „Къде си,Аляска“,“Алена кралица“,“Ангелско нашествие“,“Ангел с часовников механизъм“ и със сигурност пропускам някоя.

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината

-Списакът ми е безкраен 😀 Но ще се опитам да прочета „Ясновидците“, другите две от трилогията „Адски устройства“,“Хартиени градове“ и още, и още, и още…..

Вашият коментар

