Любимци за м.Май

Тази публикация доста се забави и бях решила да я съчетая с публикацията за м.Юни. Но тъй като днес имам Рожден ден реших,че искам да имам някаква публикация в блога с дата 16 юни – и ето я  на лице : ) През изминалият месец отново успях да прочета невероятни книги,които някои от тях ми станаха много любими.Успях да се сдобия и с 4 книги благодарение на издателство „Еднорог“,които бяха така мили да ми ги изпратят. В следващите няколко реда ще си поговорим за книги,козметика и разбира се музика.

Приятно четене !

DSC02599mКнигите,които издателство „Еднорог“ ми изпратиха са „Тайната история“ от Дона Тарт,“Ема“ от Алегзандър Смит,“Разум и чувства“ от Джоана Тролъп и Аферата „Зелда“ от Филипа Грегъри, от тях успях да прочета две,а другите две съвсем скоро и на тях ще видя сметката 😀 .

DSC02602mПрез изминалият месец успях да прочета отново четири книги,които бяха супер интересни и въздействащи (особено „Последните оцелели).Най-много успяха да ме впечатлят „Последните оцелели“ и „Къде си,Аляска“ (влюбена съм в тази книга).Няма да отделям много време за тях,защото и четирите имат ревюта.

Сериалът любимец за месец Май отново е „Новите съседи“,който за съжаление свърши,но пък на есен започва 9 сезон. А дотогава ще се утеша с „Щурите съседи“ (излъчва се по БТВ Комеди), а след няколко дни ( 21 юни) започва и „Малки сладки лъжкiни“ – най – любимият ми сериал на всички времена 😀 .

Козметика :

Изминалият месец не беше кой знае колко сполучлив на козметични покупки,но все пак успяха да ме впечатлят няколко продукта.

DSC02611n1.Този лак на Golden Rose от серията им „Selective“ е с най – прекрасният ментов цвят, на който съм попадала. С два пласта се получава желаният цвят,а издръжливостта му е около 4-5 дена без топ лак. За цената си от около 3лв мисля,че е идеален бюджетен лак,а и тази серия е доста разнообразна от към цветове.За съжаление не успях да уловя добре цвета на снимката,но на живо е разкошен.Цветът е под номер 61.

DSC02603k2. Този измиващ гел за лице на Himalaya е може би най-любимият ми измиваващ продукт за лице. Измива много добре лицето,като остава кожата свежа и добре почистена,няма вредни съставки, не ми изсушава кожата и не усещам „дърпане“ след него. Използвам го предимно вечер,а цената му е около 6лв.

DSC02612k3. Реших да ви покажа и два мои любима крема за ръце : Този на Bioten ми е любимец от супер дълго време (това е може би 6-7 опаковка,която използвам).Консистенцията му е много лека,хидратира кожата на ръцете,попива веднага и не оставя мазен „филм“ (едно от най-големите му предимства),а ароматът му е божествен. За крема на Essence мога да кажа същите характеристики, с единствената разлика,че му трябва малко повече време,за да попие.Ухае на шоколад и киви,като ароматът на шоколад повече преобладава. За цената си от около 3лв мисля,че кремовете си вършат перфектно работата.

Музика :

Отново месецът беше много богат и разнообразен от към нови песни.Лятото настъпи и повечето изпълнители започнаха да пускат музикалните си предложения за лятото. Изборът за “ Топ 5″ отново беше много труден,но мисля,че избрах открояващи се и хубави песни.

1.Навярно помните момичето,което през 2015г властваше пролетта и лятото с горещото „Dale Papi“, а сега отново ни поднася гореща и динамична песен.

2.Тази песен исках да я споделя отдавна,но все други песни се появяваха и тази малко остана назад в класацията ми.Но пък сега мисля,че е точното време да ви я представя. : )

3.Отново песен на Era Istrefi успя да ме впечатли – това момиче все повече се изкача към върха. Отново песента е приятна за лятото,но естествено Bonbon си остава черешката на тортата.

4. Искам най-накрая да включа и един мой любимец,а именно The Weeknd – не знам, как го прави това момче,но всяка негова песен успява да се превърне в тотален хит.Чудех се коя песен да споделя с вас и реших да е тази.

5. И завършвам с една забавна и свежа песен, с още по – забавен клип  на момичетата от Little Mix.

*Всички снимки са мои авторски !

Благодаря,че ме четете !

Вашият коментар

