Любимци за м.Юни

Измина още един месец и е време да ви споделя с какви книги се сдобих,кои прочетох,любимите ми сериали и песните,които най – много ме впечатлиха. Летните и горещи дни вече окончателно настъпиха и сякаш това малко ми повлия. Беше ме обзел лек книжен махмурлук и предпочитах да си прекарвам свободното време в малко по – друга насока, но въпреки това успях да прочета няколко прекрасни книги. И без повече приказки,а направо да преминаваме към отделните категории,защото подозирам,че отново този пост ще бъде дълъг. :))))

Приятно четене !

DSC02649mС тази малка купчинка успях да се сдобия през изминалият месец. И сега е времето отново да благодаря на няколко издателства,които бяха така мили да ми изпратят по няколко книги. Благодаря на издателствата „Intense“, „Хермес“ и „Барака“. Успях да прочета част от книгите, а рисувателната книжка е страхооотна,когато не ми се четеше,тя беше страхотен и забавен заместител.

DSC02657mНе знам как се получава,но през последните месеци чета по четири книги и изминалият месец не прави изключение. 😀 Книгите,които прочетох са „Ангел с часовников механизъм“ – една от емблематичните  поредици на Касандра Клеър, “ Разум и чувства“ от Джоана Тролъп, „Твърде далеч: Завинаги“ и “ Арена 13″ от Джоузеф Дилейни. Четирите книги са тотално различни една от друга,всяка една от тях ме спечели със своята завладяваща история. Но книгите,които най – много се откроиха бяха „Ангел с часовников механизъм“ ( уникална книга,заслужава си всяко едно хвалебствие,което е получила) и „Арена 13“. Всички книги имат подробни ревюта.

Тези от вас,които ме следят по – редовно навярно се досещате,че и този месец „Щурите съседи“ влиза в любимците ми за месеца. Отново ще се повторя уникално смешен и забавен сериал,а актьорите са просто перфектни. Излъчват го всеки ден по БТВ Комеди от 20 : 30 с повторение от 15 : 30 на следващият ден.

13344746_10154417559798641_6953874146843970723_nНай – накрая голямото чакане приключи и „Малки сладки лъжкини“ се завърнаха с ударен 7 сезон ( и последен). Първите излъчени епизоди са доста интригуващи и както винаги заплетени – общо взето се очертава да е един от най – силните сезони на сериала. Въпреки , че ще ми е ужасноооо мъчно сериала да свърши,мисля че наистина 7 сезона са достатъчни.

През изминалият месец не се сдобих почти с никакви козметични продукти,защото имам необходимите ми продукти,с които да се гримирам,а ѝ не обичам да трупам козметика. Но един душ – гел ме спечели страшно много .

DSC02654mТова е нова серия душ – гелове на Palmolive,като всеки един от тях ухае божествено. Аз си взех този с аромат на шоколад и не мога да ви опиша колко приятно и сладко ухае . Консистенцията му е кремообразна ,пени се много добре,икономичен е и измива кожата прекрасно,като я оставя мекичка и освежена. До сега не съм използва толкова натурален аромат на шоколад. Цената му е около 4 лв.

DSC02656kТози парфюм на Avon го имам от няколко месеца.но едва през изминалият месец започнах да го използвам редовно. Ароматът не е нито сладникав или плодов,а е много нежен и приятен женствен аромат. Уханието му се задържа почти през целият ден. Парфюмът може да се използва както за през деня , така и за вечерно време. Дизайнът на опаковката също много ми хареса,а ѝ името на парфюма е супер сладурско. 🙂

Музика :

И дойде редът на една от любимите ми категории ( след книгите). Няма да ви учудя, като кажа,че отново ми беше да трудно да избера само 5 песни,които да включа в публикацията. Постарала съм се да включа песните,които съм слушала най – много и които са ми направили най – голямо впечатление. Надявам се да ви харесат и да си ги слушате с кеф . 🙂

1.  Новата песен на Nick Jonas „Under you“ e може би най – слушаната песен за юни месец. Страшно много ѝ се кефя,клипа също е супер,а най – красивото в него е „малката сладка лъжкиня“ Шей Мичъл. Следя кариерата на Ник от както стартира самостоятелна такава с жестокото парче „Chains“, за сега се справя повече от страхотно.

2. Друга любима песен определено е новото парче на Inna. Песента има много екзотично звучене,а мъжките вокали допълват перфектно песента. Inna винаги успява да изкарва готини и мелодични парчета през лятото  и това не прави изключение. Клипът също е екзотичен и мнооого красив.

3. Друг фаворит  ми е новото парче на Ariana Grande. Следя музикалната ѝ кариера сравнително отскоро ( може би от около 2 години) и винаги са ме впечатлявали песните ѝ. Тази песен е с лятно звучене,клипа е много свеж и тийн, и предразполага за летни мечти и вълнения. Харесва ми песента и си я слушам с голямо удоволствие.

4. Тази песен на Manuel Riva & Eneli е сред фаворитите ми за лятото. Песента е с меланхолично звучене ( което ме кефи адски много),такъв тип звучене беше модерно преди 5-6 години и много се радвам,че отново се завръща. Изненада ме факта,че изпълнителите са румънци – поздравявам ги за страхотните песни,които правят през последните години.

5. Последната песен също е румънска в изпълнение на Monoir & Osaka ft. Brianna. Свежа лятна песен носеща настроение, а най – уникалното нещо в нея са българските вокали в изпълнение на “ Мистерията на българските гласове“. Друго любопитно нещо е, че клипът е сниман в България край Русалка. Определено е сред хитовете на лято 2016.

Е, това беше всичко,което малко или много ме е развълнувало през изминалият месец. Надявам се публикацията да ви допадне ! 🙂

 

Вашият коментар

