Любимци за м.Юли

Измина още един прекрасен месец,изпълнен с книги,с хубава музика и с хубави летни и запомнящи се моменти. За съжаление лятото неусетно върви към своя край и това ме прави леко тъжна,но пък от друга страна с нетърпение очаквам какво ще ми поднесе есента,защото се очакват да излязат едни прекрасни книги,с които нямам търпение да се запозная. И след тези мои кратки размисли,мисля да преминем към всичко,което успя да ме развълнува през изминалият месец. 🙂

През юли успях да се сдобия с 3 прекрасни книги ( е,поне двете които успях да прочета със сигурност бяха прекрасни). Искам да благодаря на издателство „AMG Publishing“ за страхотната книга,която ми изпратиха (книгата има ревю). Ако имах възможността да опиша „Всички наши места“ само с една дума,то тя щеше да бъде РАЗТЪРСВАЩА.

13600003_2059025314321682_7731763270307219434_n

,n

DSC02665m

DSC02694,Отново успях да прочета 4 страхотни книги – „Красив лъжец“ ( Тара  Хайланд), „Парижки синдром“ (Тахир Шах), „Пророчеството от Валхала“ (Анди Макдермът), „Изкушение с дъх на лимони“ (Антъни Капела). Имах възможността да прочета още 1-2 книги,но реших да си дам малка книжна почивка от около седмица и половина. Но така или иначе за мен четенето е удоволствие и в никакъв случай не смятам да го превръщам в надпревара.

collage

За пореден месец любимите ми сериали са „Щурите съседи“ и „Малки сладки лъжкини“.И за двата сериала съм говорила много в блога. „Щурите съседи“ е един от най-забавните и уникални комедийни сериали,които съм гледала. Излъчват го всеки ден по БТВ Комеди от 20 : 30 с повторение от 15 : 30 на следващият ден. А новият сезон на „Малки сладки лъжкини“ е може би един от най- силните сезони на сериала и до момента мисля, че сезонът няма слаба серия.

През изминалият месец успях да се сдобия с няколко дребни козметични продукта,които не ми бяха необходими,но пък мисля че няма ѝ да са ми излишни.

DSC02690,Първото нещо , с което се сдобих е това сладурско балсамче на Balea, с още по –  сладурското име Lovely Mint. Ухае невероятно на мента ( един от любимите ми аромати) и като си го нанеса на устните придава лек хладен ефект. Хидратира и омекотява добре устните ,като според мен е най – подходящ за летните месеци.

DSC02692mВ една от предните ми публикации съм споменавала,че съм на nude вълна и съм в търсене на перфектното червило и молив. За съжаление все още не съм открила червило,което да ми хареса като цвят на 100 % ,но пък открих моливът на Essence в цвят satin mauve (който беше в любимците в един от предходните месеци), а през изминалият месец открих колко са хубави и трайни моливите на Golden Rose. Моливът ,който аз си взех е под номер 504,цветът не бих го определила като nude, повече клони към кафявата гама,но на устните стои много естествено. Моливът ми хареса и със сигурност ще се сдобия поне с още няколко,а от цената си от  около 2,50лв. , мисля че е добър бюджетен вариант,ако искате да експериментирате  с различни цветове.

139673От личен опит знам колко трудно е да се намери качествена острилка за моливи. И тъй като аз най – накрая открих перфектната острилка,реших да ви я покажа и се надявам да ви помогна в избора ви. Преди около 3 месеца си купих двойната острилка на Essence и съм страшно доволна от нея.  Харесва ми,че острилката остри много добре моливите без да ги чупи и не ги изхабява ненужно.  Хубавото е, че е пригодена за два размера молива, а ѝ има капаче,което е много удобно и практично,особено ако съм навън и трябва да си подостря молива. Цената беше 2,20 ,а качеството наистина е много добро.

И най- накрая дойде време да си поговорим и за летните хитове,които тази година са наистина страхотни. Отново изборът ми за „Топ 5“ беше труден,но успях да избера летни и свежи песни,които носят лятно настроение.

  1. Rihanna i Calvin Harris се оказаха страхотен тандем в музикално отношение. Песента не е типична за Rihanna,но пък и отива такъв стил песни,надявам се да пуска подобни песни и занапред .    https://www.youtube.com/watch?v=kOkQ4T5WO9E

2.Тази песен я чух за пръв път в колата,когато пътувах и страшно много ми хареса. Песента носи типичното лятно настроение и в същото време носи някаква меланхолия в себе си,но пък за сметка на това видеоклипа носи само положително настроение.

3.Третото парче,което реших да ви представя е на една млада изпълнителка от Румъния, а именно Dua Lipa. Дебютната ѝ песен стана голям хит (Be The One) , а това е второто ѝ парче,което също набира голяма популярност.и двете песни имат западно звучене,което е страхотно.

4. На четвърто място поставям една песен,която излезе миналото лято и която страшно много обичам , а съм сигурна , че ѝ повечето от вас я харесват. Няма смисъл от излишни думи, а направо да си я пуснем и да си я припомним. 🙂

5. Тази песен дълго се двоумях дали да я включа, защото ми се струва малко „хард“. Но пък по някакъв начин ме зариби 😀

Е,приятели това беше моят месец юли – нови книги,прочетох страхотни книги, гледах любимите си сериали и слушах забавни и летни песни. 🙂

Вашият коментар

