Любимци за м.Август

Измина и последният летен месец,но емоциите,които изживях и прекрасните книги,които прочетох, все още ме „държат“ на лятна вълна. Август от към книги беше изключително страхотен успях да се сдобия със страхотни книги.В музикално отношение месецът също беше страхотен,отново доста песни успяха да ме спечелят. А от към козметика – със сигурност това е най- желаната ми покупка за цялата година (погледнете малко по – надолу). И без повече обяснения , нека преминаваме към интересните неща.

dsc02743mПрез август успях да се сдобия с едни от най- страхотните книги. Някои от тях успях да прочета,а други останаха за този или следващият месец.Най- накрая успях да прочета и последните две книги за братята Фуентес и мога да кажа,че останах очарована от тях. Това е една от любимите ми поредици и много ще ми липсва,но пък винаги мога да си я препрочитам.Искам да благодаря на издателство „Ибис“  за предоставената възможност ! 🙂

dsc02746m

Този месец успях да прочета цели 5 книги ( тези от вас,които ме следят,знаят че обикновено чета по 4 книги) и съм много щастлива от този факт 😀 . Книгите са “Всички наши места” – Дженифър Нивън , “Парченца от нашия живот” – Хелън Дънбар , “Правилата на привличането” – Симон Елкелес , “Верижна реакция” – Симон Елкелес , “Тайната история” – Дона Тарт – влюбена съм в абсолютно всички. Страхотни книги !

cropped-pll_season_4За пореден месец любимите ми сериали са „Щурите съседи“ и „Малки сладки лъжкини“,като искам да си поговорим за вторият. През изминалият месец бе летният финал на така обичаният ми сериал „Малки сладки лъжкини“. Епизодът беше умопомрачителен, един от най- интересните и динамични епизоди за сезон 7А. Случиха се няколко важни обрата за сериала,лееше се доста кръв,падаха глави (буквално), имаше драми,любов – общо взето  имаше от всичко по – малко . С нетърпение очаквам ѝ последните 10 епизода,които ще се излъчат през април 2017 и които, ще сложат край на сериала.

Както споменах в началото на публикацията през август се сдобих с най- желаният ми продукт за цялата година.Сдобих се с едно матово течно червило и то не какво да е , а от колекцията на Кайли Дженър. Цветът , с които аз се сдобих е Candy K. Първото нещо,което забелязах бе аромата – много сладък  и ухаещ на ванилия. Пръчицата, с която се разнася червилото е стандартната за този род червила,като с тази се разнася изключително прецизно червилото. Червилото изсъхва на устните за отрицателно бързо време ( може би за 2-3 сек.).Когато изсъхне, червилото буквално се задържа за цял ден освен ако, не похапвате някоя мазна храна,като след това трябва съвсем малка корекция на цвета.Наистина останах много приятно изненадана и очарована от това червило. И след като знам вече,че наистина е много добро съм си набелязала още 2-3 цвята.

collage

А, сега е време да споделя и едни от най – любимите ми песни за изминалият месец.

  1. Определено най- любимата ми  и най – слушана песен е тази на Zayn. От както е самостоятелен изпълнител ми прави страхотно впечатление и песните,които е издал до сега ми харесват всичките. https://www.youtube.com/watch?v=WfqDSnCkaro

2. Втората най -слушана песен е това супер лятно и носещо настроение парче. Със сигурност ще продължа да си я слушам и през следващите месеци.

3. Тези двама сладури определено си пасват в музикално отношение. Страхотна песен !

4.Тази песен на Nick Jonas не ми беше от любимите негови песни, но след този концерт на наградите на  MTV – просто я обожавам ! Споделям live версията на песента от концерта.

5. И завършвам с това супер яко изпълнение от Rihanna  !

Това беше всичко,което успя да ме впечатли и развълнува през изминалият месец. 🙂

П.С. Може би от следващият месец, ще внеса малки промени в публикациите занапред . Имам няколко идеи, но все още ги обмислям.

Благодаря ви,че ме четете ! 🙂

Вашият коментар

