The Autumn Book TAG

Реших да отбележа началото на есента с един тематичен таг,който е малко по –  различен от обичайните. Есента може би е един от най – любимите ми сезони. Обичам гледката на падналите листа,които са изпъстрили улиците със своите цветове,обичам топлите и обемни пуловери, в които можеш да се сгушиш,обичам горещият шоколад или чай,когато съм завита под одеялото,когато чета някоя завладяваща книга. Също така и с нетърпение очаквам любимите сериали,които се завръщат с пълна скорост през есенният сезон,очаквам филмите,които ще направят своите премиери и може би очаквам с най – голямо вълнение книгите,които предстоят да излязат на книжният пазар.Обичам есента и всичко идващо с нея. Благодаря на Ева от stormy-garden.blogspot.bg за тагването. ^^ А, аз каня всички,които не са направили тага 🙂

1. Кое е любимото ти нещо относно есента?

Както казах очаквам с нетърпение предстоящите книги и филми. Обичам гледката на падналите листа,хладният въздух рано сутринта, топлите и дебели пуловери,големите шалове,в които да се сгушиш,когато е студено навън,шапките и тъмните червила.

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?

О,със сигурност са доста,но една поредица ще остане винаги в сърцето ми и ще ми напомня за училищните дни – „Малки сладки лъжкини“.

collage

3. Коя корица ти напомня за есента?

Ще посоча последната книга, с която се сдобих, а именно „Крадецът на книги“ от Маркъс Зюсак. Не знам защо,но самата корица ми напомня за есента.

20160929_181541

4. Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?

Любима със сигурност нямам,защото не си падам по страшните истории (прекалено голямо въображение имам :D) .

5. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?

Тук ще посоча „Предизвестена смърт“, филмите наистина ми харесаха и с нетърпение очаквам третата част.

6. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?

Не съм много запозната с предстоящите заглавия за идните месеци. Но със сигурност очаквам продължението на „Ясновидците“, третата книга от трилогията „Домът на мис Перигрин за чудати деца“, втората книга от „Ангелско нашествие“ …

7. Кое излизане на филм през есента очакваш?

Тук фаворитът ми е ясен – „Домът на мис Перигрин за чудати деца“. Нямам търпение да го гледам !

8. Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?

Плановете ми са мнооого повече от 3 😀 .  Но да кажем , че в момента ми предстои да прочета „Крадецът на книги“ (имам супер големи очаквания за тази книга),  искам много да прочета „Двор от рози и бодли“ и „Двор от мъгла и ярост“ от Сара Дж. Маас, „Ясновидците“  от Либа Брей, „Хартиени градове“ от Джон Грийн , „Фенка“ на Рейнбоу Роуъл и мисля да спра да изреждам  😀

Благодаря ви, че ме четете ! ❤

tumblr_mamkt5t8qn1rgw18yo1_500

Вашият коментар

