Септември и Октомври в книги и музика

Тази публикация трябваше да е факт малко по – рано, но както бях споменала във фейсбук страницата ми,компютъра ми беше на ремонт,който се проточи около 3 седмици и не успях да си напиша плануваните публикации и ревюта. И за това реших да направя една обща публикация, в която да ви споделя кои книги прочетох, с кои се сдобих и петте ми любими песни за септември и октомври. Да започваме ! 🙂

СЕПТЕМВРИ

През септември успях да се сдобия с две прекрасни книги,които са вече прочетени и които се превърнаха в едни от любимите ми книги. Искам да благодаря за пореден път на издателство „Ибис“, че ми предоставиха предварително копие на “Всичко,всичко” – Никола Юн, както и на издателство „Пергамент Прес“ за прекрасният шедьовър “Крадецът на книги” – Маркъс Зюсак. И двете книги са невероятни, а повече за тях може да прочете,като натиснете върху имената им.

collage

20161108_173637През септември отново успях да прочета четири книги – “Тайната история” – Дона Тарт , “Сърца за разбиване” – Али Новак , “Всичко,всичко” – Никола Юн и “За Мачу Пикчу завий надясно” – Марк Адамс . Дона Тарт ме изненада доста приятно и определено смятам да прочета и останалите две нейни книги. „Сърца за разбиване“ беше една много сладка и приятна книга, но въпреки това имаше в нея и сериозни послания. „Всичко,всичко“ също успя да ми допадне ,както и приключенската книга „За Мачу Пикчу завий надясно“. Повече за книгите можете да прочете в ревютата им.

ОКТОМВРИ

През изминалият месец успях да се сдобия отново с две книги,които исках да прочета от много дълго време, а именно „Домът на Мис Перигрин за чудати деца“ от Рансъм Ригс и продължението на „Ангелско нашествие“ “Ангелски свят” – Сюзън Ий от Сюзън Ий, за което искам да благодаря на издателство „Емас“, че бяха така мили да ми изпратят книгата. „Ангелски свят“ е вече прочетена и мога да кажа единствено, че това е една от най- уникалните трилогии,които съм чела. „Домът на Мис Перигрин за чудати деца“ я започнах днес ( 09.11.) и съм все още на първите страници, но съм със супер големи очаквания за нея и се надявам да се оправдаят.

20161022_144532m

20161030_155329

20161108_173836През изминалият месец успях да прочета пет книги,които също ми харесаха много. Някои от тях все още нямат ревюта,но до няколко дни се надявам да успея да ги напиша и публикувам. А книгите,които прочетох са – “Крадецът на книги” – Маркъс Зюсак , “Тайната на Екскалибур”-Анди Макдермът , „Любов под гибелна звезда“ от Джоузефин Анджелини , „Във вихъра на двайсетте“  от Софи Кинсела и „Къде си, Ромео“ от Александра Потър.

Топ 5 на любимите ми песни за Септември

  1. Тази песен още  от първо слушане страшно много ми хареса и от тогава не спирам да си я слушам. 🙂

2.Един от най – успешните дуети за тази година определено е на Ариана Гранде и Ники Минаж . Влюбих се в песента от първо слушане и нямаше как да не я включа в любимците ми за месеца.

3. По принцип харесвам песните на Becky G и тази не прави изключение . 🙂

4. Определено годината на Bebe Rexha е успешна и започва да ми става все по – симпатична. Тази песен е далеч от комерсиалната вълна и точно това ми харесва – много истинска песен !

5. И завършвам с тази страхотна песен с нетипично и леко шантаво видео в изпълнение на кралица Beyonce. 🙂

Топ 5 на любимите ми песни за Октомври

  1. Най – слушаната песен за изминалият месец определено бе тази на Dua Lipa.

2. Zara Larsson с всяка следваща песен набира все по – голяма скорост и много се радвам за това, защото наистина го заслужава.

3. Shawn Mendes този път ме изненада доста с това супер яко парче. 🙂

4. Няма как да пропусна и любимия ми The Weeknd, който за пореден път представя уникална песен.

5. И отново завършвам с Beyonce. Тази песен си я пуснах едва през изминалият месец. Много добре знаех , че  е част от саундтрака към „нюансите“ и точно поради тази причина така и не си я пуснах, но когато я чух …. песента е много,много добра и не спирам да я  слушам, майсторско и чувствено изпълнение, красив и стилен клип – със сигурност е една от любимите ми песни на Beyonce.

Това бе всичко,което имах да ви споделя за изминалите два месеца.

Благодаря ви ,че ме четете !

Вашият коментар

