Ноември и Декември в книги и музика

Време е за последната подобна публикация за тази година, в която отново ще си поговорим за хубави книги и музика. И този път реших да обединя два месеца в една публикация, защото миналата такава публикация имаше изключително добър успех,която може да видите ТУК . През изминалите два месеца за пореден път се сдобих с прекрасни книги,които някои от тях прочетох, а други си чакат реда. Успях да прочета много хубави книги,които неизменно ще оставят следа в съзнанието ми. Също така подбрах едни от най – слушаните ми песни,които се надявам да ви харесат. Да започваме !

НОЕМВРИ

 През ноември се сдобих с цели 10 нови книги,за което съм супер щастлива. Част от тях успях да прочета, а останалите си чакат търпеливо реда на нощното ми шкафче. Първите четири книги,с които се сдобих,  разбира се бяха от промоцията на изд.“Сиела“ по повод Деня на будителите, а те са – „Летни дни,летни нощи“, “Гневът и зората” – Рене Ахдие , „Анна в рокля от кръв“ и „Кралица на кошмара“ от Кендар Блейк.  Останалите книги са “Дюи – котето от малката провинциална библиотека, което трогна света” – Вики Майрън и Брет Уитър , “В здрача на вторник” – Ники Френч , „Богиня“ и „Безсъние“ от трилогията “Любов под гибелна звезда” – Джоузефин Анджелини , “Краля демон” – Синда Уилямс Чайма и “Целувка в Ню Йорк” – Катрин Райдър . За пореден път искам да изкажа огромната си благодарност към издателствата,които бяха така мили да ми изпратят свои книги – издателство „Еднорог“, „Емас“, „Егмонт“ , Ïntense“ и „AMG Publishing“.

collage

20161229_142138Отново успях да прочета 4 книги,които бяха коренно различни една от друга,но всяка успя да ме грабне и да ми стане любима. Книгите са – “Ангелски свят” – Сюзън Ий  , “Домът на мис Перигрин за чудати деца” – Рансъм Ригс , “Дюи – котето от малката провинциална библиотека, което трогна света” – Вики Майрън и Брет Уитър и “Гневът и зората” – Рене Ахдие. Най – чаканото продължение на книга за тази година , за мен определено бе „Ангелски свят“ . Книгата страшно много ми хареса и с нетърпение очаквам и последната част от трилогията. „Любов под гибелна звезда“ ме изненада доста приятно със своята страхотна история. „Домът на мис Перигрин“ също ми хареса доста,но очаквам повече от втората част,която вече имам и съвсем скоро ще я започна. А „Дюи“ бе една от най – трогателните и мили истории,които съм чела.  Повече за книгите можете да прочете в ревютата им.

ДЕКЕМВРИ

И дойде времето за последният месец от годината,който също бе доста ползотворен от към книги. Началото на книжните ми придобивки бе „Градът на гладните“ от Рансъм Ригс към,която както вече казах имам доста големи очаквания. Останалите книги са „Далеч от светлината“ от М.О. Уолш, „Спасяването на Франческа“ от Мелина Маркета, „Краят на вечността“ от Айзък Азимов ,сборникът „Любовта ми подари“и една книга,която исках да притежавам още от нейното излизане „Живот след живот“ от Кейт Аткинсън. И отново искам да благодаря на издателствата,които бяха така мили да ми изпратят свои книги – издателство „Милениум“ и „Сиела“

20161221_130218m

20161221_125153

20161221_125654

20161228_142114

20161229_141608

20161229_142400През декември успях да прочета за пореден път 4  книги,които отново са тотално различни (харесва ми да прескачам през различни жанрове). Книгите са  , “Целувка в Ню Йорк” – Катрин Райдър , “В здрача на вторник” – Ники Френч , “Краля демон” – Синда Уилямс Чайма и „Спасяването на Франческа“,която все още няма ревю, но съм в процес на написването му. Повече за книгите можете да прочете в ревютата им.

Топ 5 на любимите ми песни за Ноември

  1. Харесвам песните на J Balvin и тази не прави изключение, а тук се включва и Pharrell Williams,което прави песента още по – добра.

2. Почти всички песни на Bebe Rexha са страхотни, а тази може би ми е най – любимата от тях.

3. Една прекрасна песен,която нямаше как да не включа.

4. И нека да си припомним лятото…

5. Реших да включа и една песен на идолът ми Лана Дел Рей ❤

Топ 5 на любимите ми коледни песни

Реших вместо любимите ми песни за месеца да включа любими коледни песни.

1. Реших да включа този варианта на Mariah Carey.

2. Дълго обмислях кое изпълнение на тази класика да включа и се спрях  на изпълнението на Ariana Grande.

3. Уникален глас и уникална песен !!!

4. Любима песен – включена е в саундтрака към „Сам вкъщи“

5. И завършвам с тази супер сладурска песен.

Благодаря ви, че сте стигнали до края на този супер дълъг пост ! Искам да ви пожелая една хубава, вдъхновяваща и щастлива 2017 година. Бъдете добри, четете повече,обичайте повече ! Весели празници!

Вашият коментар

