Топ 10 на любимите ми корици за 2016г.

По традиция след публикацията ми за любими книги за изминалата година е време да ви представя и любимите ми корици. Разбира се няма нищо по – важно от съдържанието на една книга,но е хубаво все пак,когато тя изглежда добре. Защото,хайде да не се лъжем кориците до голяма степен представят книгите. Естествено всяко правило си има изключение – има прекрасни книги с ужасни корици, има и посредствени книги с много красиви корици. И затова се радвам, че в последните няколко години издателствата все повече залагат на качествено направени корици. Искам да спомена, че кориците,които съм избрала са такива,които са ме впечатлили през годината – т.е. не всички,ще са от 2016г. Искрено се надявам избраните книги и корици да ви харесат, а може би сред тях да има и ваши такива.

197941_b

1. Безспорният ми фаворит е корицата на „Ясновидците“ – погледнете я ! Толкова е прекрасна ! Само като я погледна и ме пренася мислено в 20те години на миналият век. Всеки детайл е изпипан толкова добре, а ѝ само като знам, че е българска и ми става едно приятно на душата.

collage

2. Другият ми фаворит са кориците на тези съкровища – крещят,прегърне меее ! Крилата са релефни и са много приятни на допир, а ѝ дават много по-истинско усещане за историята.

198346_b

3.Истински шедьовър ! От тази корица лъха лукс,класа,стил и женственост . Книгата също така е с твърди корици,което още повече допринася за уникалността на тази книга. Убедена съм, че ѝ самата Коко Шанел би я харесала. Книгата бях решила да си я подаря за коледните празници, но през изминалият месец имаше толкова изкушаващи промоции на книги, че в крайна сметка се сдобих с други книги, но определено смятам през следващите месеци да си я подаря.

collage

4.Погледнете само колко перфектно се допълват ! Една от най – любимите ми комбинации е тази в бяло и черно и е истинско удоволствие да си ги гледам тези две книги на рафта в библиотеката. По принцип обичам точно такива корици семпли и изчистени.

collage

5. Тази трилогия има прекрасно оформление,като се започне от твърдата корица и се стигне до страховитите снимки поместени в книгите. Това са едни от най – любимите ми корици !

cee81888d249e4fc2eafb9746d2f9955

6. Много красива корица ! Самата корица е направена от нещо като кадифе,което я прави много приятна на допир. Корицата е дело на Стоян Атанасов – виждала съм американската корица,която също е хубава, но сравнение с нашата направо бледнее.

zhivotsledzhivot3

7. Страхотно направена корица , а главният елемент в нея – ретро часовникът и придава щипка загадъчност. Все още не съм чела книгата,но очакванията ми към нея са много големи.

199728_b

8. Отново една семпла и изчистена корица,която е радост за окото. А още повече ми харесва това, че е авторска. Книгата не съм я чела, но ми е в списъка за книги – надявам се тази година да стигна и до нея.

9789542709619

9. И още една корица в мой стил – семпла и изчистена (това за пореден път го повтарям,знам). И сега,след като вече съм прочела книгата,разбирам какво символизира тя. Представям си как димът излиза от леко притворените устни на Аляска Йънг,а после бавно изчезва и отнася всичките ѝ проблеми със себе си.

0129718001479290114_0

10. Този пухкав и рижев приятел нямаше как да не го включа. „Дюи“ е една очарователна и трогателна история за животът на едно коте.Една до болка безкрайно откровена и истинска история за животът на една жена,която е била изправена пред страшно много трудни моменти, но винаги е намирала сили да продължи напред. Една история за сплотяването  на едно малко градче, в което ключова роля има библиотеката и най- вече Дюи. Една история, в която са събрани куп емоции и много безценни уроци за живота и хората.

Тъй като обичам да си снимам книгите и имам снимки на абсолютно всички книги, с които съм се сдобила през изминалата година,реших да добавя към тази публикация петте си любими снимки.

“Всички наши места” – Дженифър Нивън

13686509_2072143366343210_505570244519774752_n

“Ангелски свят” – Сюзън Ий

20161030_155329

“Изкушение с дъх на лимони” – Антъни Капела

DSC02633l

„Живот след живот“ – Кейт Аткинсън

20161229_141608

“Парченца от нашия живот” – Хелън Дънбар

,n

Вашият коментар

