Януари в книги и музика

Неусетно измина първият месец от годината и е време да споделя моята книжна равносметка за него. Както знаете в тази публикация ще си поговорим за книгите, с които съм се сдобила и тези,които съм прочела,както и кои песни са ми станали любими за изминалият месец.

През януари успях да се сдобия с четири уникални книги. Първата книга за 2017г, която си купих бе така желаната от мен „Ясновидците“ от Либа Брей. През изминалата година тази книга постоянно ми се изплъзваше,но се радвам, че най- накрая е вече при мен и ще си я прочета с огромно желание. Втората книга е “Аркадия” – Иън Пиърс ,която издателство „Orange books“ бяха така мили да ми я изпратят. За книгата няма да говоря,защото има ревю, в което съм споделила абсолютно всичко за нея. Третата книга е „Принц с часовников механизъм“ от Касандра Клеър, която е част от трилогията „Адски устройства“. Крайно време е да завърша тази трилогия – между другото тази година съм си поставила,като цел да завърша колкото се мога повече трилогии/поредици,които съм започнала, за да започна други,които искам да прочета (надявам се да си спазя обещанието). И последната четвърта книга, с която се сдобих благодарение на издателство преди броени дни е „Имението Ашфорд“ от Лорън Уилиг. Книгата я чета в момента,но до края на седмицата със сигурност ще има ревю.

collage

За съжаление успях да прочета само две книга – не знам,защо така се получи, но ще си наваксам. А книгите са сборника от разкази “Любовта ми подари” -12 празнични истории под редакцията на Стефъни Пъркинс на издателство „Сиела“ и “Аркадия” – Иън Пиърс . И двете книги ми харесаха,а повече какво мисля за тях,може да прочетете в техните ревюта. За февруари съм си поставила за цел да прочета „Ясновидците“, „Принц с часовников механизъм“, „Градът на гладните“ и „Живот след живот“ от Кейт Аткинсън – надявам се да успея.

collagem

Топ 5 на любимите ми песни за м.януари:

През януари не излязоха кой знае колко нови песни,но все пак някои успяха да ме впечатлят и да се превърнат в мои любимци.

  1. Песента главно ми харесва заради музиката и разбира се изпълнението на Дуа Липа.

2. След „Cool girl“ това е втората песен на Tove Lo, която ми харесва страшно много.

 

3. Слушах първо песента без видеоклип и тогава не ми направи никакво впечатление, но сега,когато песента е „облечена“ ми харесва много –  не спирам да я слушам. Със сигурност повечето от вас знаят, че песента е включена в саундтрака към новия филм на „нюансите“ и ако не сте привърженик на книгите,като мен (никога не бих си причинила да чета това недоразумение), това не трябва да ви спира да си пуснете песента.

4. Разбира се, нямаше как да не включа и една от новите песни на Ed Sheeran. Избрах да включа този месец  Shape Of You. Видеото към песента излезе преди броени дни, но тъй като не ми харесва,реших да ви представя песента с lyric версията ѝ.

5. Тази песен я открих съвсем случайно през изминалият месец,въпреки че песента е излязла през август миналата година. От първо слушане ме грабна и за това реших да я включа в месечните си любимци.

Това бе всичко,което исках да ви споделя за изминалият месец и с нетърпение очаквам какво ще ми поднесе февруари. Надявам се публикацията да ви е харесала и да сте открили нещо ваше любимо.

Благодаря Ви, че ме четете ! ❤

Вашият коментар

