10 поредици,които искам да завърша през тази година

В публикацията си Януари в книги и музика бях споменала, че искам да завърша голяма част от поредиците,които съм започнала. Така ми хрумна да направя тази публикация и да включа всички незавършени поредици/трилогии,които имам, защото така ще мога да се подсещам за тях. Поредиците не са много – само 10 са и ще се опитам да завърша ако не всички,то надявам се по – голямата част от тях.

  1. „Адски устройства“ – В момента ми е приоритет да завърша тази трилогия,защото се влюбих в първата книга,която прочетох през юни миналата година и по необятни за мен причини така и не я завърших. Но преди няколко седмици се сдобих с втората книга,която смятам да прочета още този месец и да се насоча най- накрая към третата. А ѝ искам да започна другата поредица на авторката „Реликвите на смъртните“.

collage

2. „Алена кралица“ – Въпреки че поредицата няма да завърши тази година, реших все пак да я включа в публикацията. Прочетох първите две книги,които ми харесаха страшно много и в момента съм в очакване на третата,която би трябвало да излезе тази пролет.Корицата на третата книга излезе вчера,така че ви я показвам съвсем прясна. Вижте само колко хубаво се допълват ! ❤

collage

3. „Ангелско нашествие“ –  И тази трилогия ще бъде завършена съвсем скоро,защото последната трета част, може да очакваме към края на този месец. Мъчно ще ми е да се разделя с Пенрин и Рафи и тяхната необикновена история, но нямам търпение как ще завърши всичко.

penryn

4. „Домът на мис Перигрин за чудати деца“ – Първата книга я прочетох миналата есен и почти веднага си купих втората, но за съжаление все още не съм я прочела и съвсем скоро смятам да поправя тази грешка. Историята ми харесва и с голямо желание ще си довърша трилогията. А кориците са… убийствено добри !

collage

5. „Последните оцелели“ – Една от поредиците,които искам най – много да завърша през тази година. Прочела съм само първата книга,която ми хареса страшно много, но  след като през декември излезе третата част съм се нахъсала максимално бързо да прочета втора и трета книга. Поредицата се състои от четири книги,като досега при нас са излезли три.

collagem

6. „Girl online“- Първата книга я прочетох още когато излезе и причината бе главно големият шум,който беше покрай нейното издаване. За втората книга голяма част от мненията са негативни,но въпреки това смятам да завърша трилогията. От такъв тип книги не очаквам да са шедьоври или гениално написани, а напротив очаквам да са леки и приятни за четени и най- вече да ме разтоварват. Третата книга се очаква да излезе при нас през пролетта (ако не се лъжа).

collage

7.“Любов под гибелна звезда“ – Прочетох първата книга през есента, сдобих се с другите две … и така не завърших трилогията. Хареса ми първата книга и затова смятам да прочета останалите две книги през следващият месец.

collagem

8. „Гондолата на времето“ – Първата книга я прочетох с огромно желание и ми хареса наистина много. Когато излезе миналата година втората книга имах доста книги за четене и все си казвах, че по нататък ще си я купя и така годината си замина. Но вчера най- накрая си я взех и смятам съвсем скоро да я започна.

collagemn

9.“Малки сладки лъжкини“ – Една от най- любимите ми поредици ! Голям фен съм както на книгите,така и на сериала пресъздаден по тях. Поредицата се състои от 16 книги,като четиринайсетте книги ги прочетох на един дъх, но странно защо последните две книги така и не ги прочетох . Силно се надявам да завършва тази поредица,която я започнах още като бяха тийнеджърка.

collage

10. „Нина Уайлд и Еди Чейс“ – Още една много любима поредица,която със сигурност ще се опитам да завърша тази година. Поредицата се състои от 12 книги,като при нас са излезли 9 от тях. Аз съм прочела само 2 книги „Тайната на Екскалибур“ и „Пророчеството от Валхала“. Главен герой в нея е археоложката Нина Уайлду пазена от нейния верен бодигард Еди Чейс, бивш командос. Увлечена от намирането на тайнствени артефакти и разкриването на древни загадки тя се излага на неподозирани опасности.

collagex

Разбира се има и други трилогии/поредици,които искам да завърша,като например „Ясновидците“ от Либа Брей и „Краля демон“ от Синда Уилямс Чайма. Не съм ги включила в тази публикация,защото не всички книги ще излязат тази година. Втората книга от трилогията „Ясновидците“ ще излезе съвсем скоро, а третата предполагам, че ще се издаде догодина. Втора и трета книга от поредицата „Краля демон“ също ще излязат през тази година, а четвъртата може би, ще се издаде следващата година. Това предизвикателство,което съм си поставила да завърша колкото се може повече поредици се надявам да успея да го изпълня на 100% или в най – лошия случай поне на 90%. Единствено времето ще покаже, как съм се справила.

4 thoughts on “10 поредици,които искам да завърша през тази година

  1. Прекрасно подбрани поредици! Ахх, Пенрин и Рафи адски много ще ми липсват, но копнежът да разбера какво ще се случи с ангелския свят накрая е прекалено голямо! А пък за книгата на Виктория Айвярд чисто и просто умирам от нетърпение.. Жалко обаче, че ще се наложи да почакам още доста дълго, докато излезе и на българския пазар.. Аз също смятам да посегна към поредицата „Адски устройства“, но преди това смятам да завърша „Двор от рози и бодли“, чиято трета книга излиза съвсем скоро! Йей!!!

    Like

    1. Пенрин и Рафи ще ми липсват адски много,но пък нямам търпение как ще завърши тяхната история. Между другото и аз съм хвърлила око на „Двор от рози и бодли“ и се надявам скоро да стигна и до нея. 🙂

      Like

  2. а чели ли сте другата поредица от авторката на двор от бодли и рози макар че се излезли само първите 5 книги а за 6 и7 не се знае защото не са излезли на английски аз миналия ден завърших петата и нямам търпение заследващите
    пп май ще се наложи да ги чета на английски ако не ще се пръсна

    Liked by 1 person

Вашият коментар

