Март в книги и музика

Ех, пролетта вече дойде, птичките запяха, слънцето грее, топлите дни тепърва настъпват… приказка ! С настъпването на март някои от издателствата ни предложиха страхотни промоции, за които може само да им благодарим – още един повод да обичам март ! Неусетно измина още един прекрасен месец,изпълнен с хубави книги,с хубава музика и много приятни емоции. И след тези кратки размишления мисля, че е време да преминем към същинската част. Да започваме !

През изминалият месец се сдобих със седим книги, като някои от тях ги исках от доста дълго време. Началото на книжният ми месец стартира с „Химикът“ от Стефани Майър, която издателство „Сиела“ ми изпратиха. Разбира се, нямаше как да не се сдобия с книги от промоцията им, която беше на 3 март – от там си купих „Белжар“ от Мег Уолицър и „Къщата на езерното дъно“ от Джош Малерман. На 8 март издателство „Егмонт“ ми изпратиха „Момиче от календара“ от Одри Карлан, а няколко дни след това от издателство „Емас“ ми изпратиха така чаканата от мен „Краят на дните“ от Сюзън Ий (книгата е вече прочетена и тези дни ще си има ревю). Малко по- късно през месеца си закупих с огромно желание „Библиотека на душите“ от Рансъм Ригс. Въпреки че имам няколко трилогии/поредици за довършване, не се стърпях и си купих „Създадена от дим и кост“ от Лейни Тейлър – след трилогията „Пенрин и краят на дните“, ми се искаше да прочета още една ангелска трилогия.

Снимка0305ф

Този път успях да прочета четири книги, които въпреки първоначалните ми нагласи на някои от тях ми харесаха – “Цветя от лед и пепел” – Беатрис Колин , “Момиче от календара” – Одри Карлан , “Къщата на езерното дъно” – Джош Малерман и „Краят на дните“, която скоро ще има ревю. През последните дни на март започнах и „Химикът“, но тя ще спадне към публикацията ми за април, защото по- голямата част от книгата ще бъде завършена през този месец. По- подробно за книгите може да прочетете в посочените линкове.

Снимка0308ж

Музика:

  1. Моят топ 5 с любимите ми песни за месец март стартира със супер сладката Ариана Гранде.
 

2. Нямаше как да не включа и моят идол Lana Del Rey. ❤

3. Поредна прекрасна песен от Дуа Липа.

4. Още едно супер яко парче от Биби.

5. Era Istrefi…

2 thoughts on “Март в книги и музика

  1. Прочела си страхотни книги този месец! „Къща на езерното дъно“ е в TBR листа ми от скоро, но се надявам този месец да я прочета. Поредицата „Пенрин и краят на дните“ също искам да я започна, но все не остава време за нея.. 😦 За другите две книги не съм чувал нищо, ще погледна ревютата им. За музиката- Ariana Grande и Bebe Rexha присъстват-нищо друго не е нужно да се казва! 😀

    Liked by 1 person

    1. О, много ти благодаря за страхотният коментар. Книгите, а ѝ самият стил на Джош Малерман са доста особенни и не на всеки се харесват, но ако си чел „Кутия за птици“ и ти е харесала, то вярвам, че и тази ще ти допадне. Относно трилогията „Пенрин и краят на дните“ определено я прочети, няма да съжаляваш ! 🙂

      Liked by 1 person

Вашият коментар

