Любими цитати от книги: трилогията „Пенрин и краят на дните“

Реших в рубриката ми „Любими цитати от книги“ този път да гостува една моя много любима трилогия, а именно „Пенрин и краят на дните“ от Сюзън Ий. По принцип нямах намерение да обединявам трилогията в една такава публикация, но след като завърших и последната книга си казах, че определено трябва да събера всички цитати, които са ме впечатлили на едно място. Няма да се впускам в обяснения за книгите, защото всяка една от тях си има подробно ревю, ето линкове към тях – “Ангелско нашествие” , “Ангелски свят” и “Краят на дните“ .

„Ангелско нашествие“

1. „-Чудя се кое ще те убие първо – предаността или инатът ти.“

2 „–  Защо не избяга, както ти казах? – прошепна в ухото ми. – От самото начало си знаех, че предаността ще те убие. Просто никога не съм очаквала тази преданост да се насочи към мен.“

3. „но трябва да се преструваме, че има надежда, защото може би ни е останала само тя. “

4. „-Понякога, докато напредваме опипом в тъмнината, се натъкваме на нещо хубаво.“

5. „Досега не се бях замисляла за това, но се гордея, че съм човек. Имаме своите недостатъци. Ние сме чувствителни, объркани, яростни и обременени от толкова много проблеми. Но в крайна сметка съм горда, че съм човешка дъщеря“

„Ангеслки свят“

1.Веднъж татко ме предупреди, че когато порасна, животът ще стане сложен. Съмнявам се дали е имал точно това предвид. Майка ми, от друга страна, се съгласи с него, и нещо ми подсказва, че именно такива усложнения е предвиждала.

2. „-Наистина си страхотна в креативните решения! – Той още се подсмихва. Твоите обикновено включват дране, разкъсване, ритане, мушкане, но са си креативни.“

3. „Не говори. Отвориш ли си устата, само ще ми съсипеш фантазията, че спасявам невинна дама в беда.“

4. „-Ще повърна – предупреждавам.

-Заповядвам ти да не го правиш! – заявява ми Ави.

-А, не и давай заповеди – възрази Ди-Дум. – Тя е бунтовничка по дух. Ще у повръща всичко, само за да ти даде да се разбереш.“
5. „Нужно е неимоверно доверие, за да повериш спасението си на някой друг.“

„Краят на дните“

1.„Наречи ме сантиментален, но ми харесва да те гледам цяла и непокътната.“

2. „- Да не би да ми казваш, че си мой приятел?

– Не съм ти враг.

– Що за адски странен свят е този? – прошепвам под нос.“

3.„А животът ме е научил поне на едно: да караш насила някой да остане при теб, ако не го иска, си е безотказна рецепта за разбито сърце.“

4. „Сражавала си се с банда два пъти по-едри от теб мъжаги, уби ангел воин, противопостави се на архангел и въртиш ангелски меч- Рафи накланя глава. – А пищиш като малко момиченце при вида на червей?“

5. „В едно поне хората ги бива: да сеят слухове.“

6. “ Той и бездруго вижда всичко по очите ми, точно както и за мен е ясно, че се чуди как, по дяволите, съм се озовала тук. Определено имам специален талант да изниквам там, където не ме сеят.“

7. „Благодаря ти мамо. Задето дойде да ме спасиш. Не всяка майка би го сторила в свят като този.“

8. „Тя ме е виждала в обятията на демон- или поне на същество, което смята за демон. Виждала ме е да изскачам от Белиал, яхнала адска твар. Вече ме видя и в компанията на група измъчени, драни живи Паднали. И току- що присъства и на целувката ми с ангел.

Не бих винила дори здрав човек, ако повярва, че съм дълбоко забъркана с дявола или поне с врага. Нямам представа какво ѝ се върти в ума. Винаги се е бояла от такъв сценарий и винаги ме е предупреждавала. Но… накрая се случи.“

Ех, как ще ми липсва тази трилогия ! ❤

 

Вашият коментар

