Intimidating TBR Tag

Както неведнъж съм казвала, не обичам да правя тагове или ако правя те са много рядко. Ако един таг ми се стори различен и интересен, разбира се няма как да го пропусна. За този таг бях тагната от Melly , за което много ѝ благодаря. Въпросите са доста интересни и ме накараха да се впусна в размисли и спомени. По традиция оставям тага отворен за всеки желаещ да го направи.

1. Книга, която си бил/ла неспособен/бна да завършиш…

По принцип никога не оставям непрочетена книга. Колкото и да ми е била дадена книга скучна или недотам интересна винаги съм намирала сили да я завърша, защото никога не се знае дали пък изведнъж няма да ме грабне и после да съжалявам, че не съм я прочела докрай. Но в моемнта се сещам за две книги, които така и не ми грабнаха интереса и не успях да завърша. Когато бях може би на 12-13 г. ми хрумна, че искам да прочета „Хамлет“ на Шекспир. Ами колкото и да я мъчих тази книга, така и не успях да я прочета докрай. Другата е „Дон Кихот“, която се опитах да прочета пак на същата възраст. Може би един ден отново ще опитам да ги прочета, но за сега нямам абсолютно никакви планове за тях.

2. Не съм прочел/ла тази книга, защото не съм имал/ла време…

От ноември месец в купчинката ми за книги стои една дуология, която колкото и да се опитвам, все не достигам до нея, а именно „Анна в рокля от кръв“. Надявам се скоро да я започна, защото ми се струва доста интересна и различна, поне според резюмето ѝ на задната корица.

3. Не съм прочел/ла тази книга, защото е продължение…

Преди да започна дадена книга имам навика да търся информация за нея. Ако книгата е част от трилогия/поредица и ми хареса, то със сигурност ще продължа с нейните продължения.

4. Не съм чел/ла тази книга, защото прочетох друга книга на този автор и не я харесах…

Преди време бях чела една книга за живота на маите, която така ѝ не успя да ме грабне. В интерес на истината обичам да чета такъв тип книги, но тази ми беше прекалено сухо написана, но въпреки това бях инат и я прочетох докрай. Не си спомням името на автора, но едва ли някога ще се срещнем отново с него.

 

5. Не съм чел/ла тази книга, защотот е ОГРОМНА…

Стига една книга да ми е интересна, нямам никакъв проблем с нейният обем. Примерно книгите на Дона Тарт са доста солидни от към страници, но така майсториски си служи с думите, че ѝ за миг не ми доскучава да чета нейна книга.

6. Не съм прочел/ла тази книга, защото я купих заради корицата, а после прочетох ревютата…

Разбира се, че харесвам красивите корици, но в никакъв случай не ми влияят в избора на книги. И за това няма да дам конкретен отговор.

7. Най-плашещата книга в TBR-а ми е…

Този въпрос ще го разделя на две части. Страх ме е да започна някоя супер известна и хвалена от повечето хора книга (трилогия или поредица), защото има риск да не ми хареса, а аз искам да бъде точно обратното. А в другия смисъл плашеща – определено книгите на Стивън Кинг. Аз съм си с доста голямо въображение и нямам смелост да посегна към такъв тип книги. Но съм си поставил за цел тази година да прочета „То“ на Стивън Кинг. Определено се впускъм доста смело в този жанр и само дано след нейният прочит да остана със здрава и стабилна психика. 😀

 

Вашият коментар

