Април в книги и музика

Отмина поредният месец от годината и е време да направя месечната си равносметка от към книги и музика. Април от към книги беше изключително успешен, успях да си закупя няколко желани книги, които нямам търпение да започна. Успях да прочета четири книги, които бяха доста различни една от друга, но ми донесоха много вълнуващи емоции и усмивки. Нямам търпение какво ще ми поднесе май, но едно е сигурно, стягайте се за промоции, защото 24 ще дойде неусетно.

В първите дни на април бях решила да си купя книга и се двоумях между „Пасажер“ на Александра Бракен и „Илумине“. Честно казано избора ми не беше много труден, защото „Илумине“ я исках от толкова дълго време и  си казах, че не мога да я отлагам още, и в крайна сметка се сдобих с нея. Покрай излизането на филма „Красавицата и Звяра“ издателство „Егмонт“ ни зарадваха с цели три книги свързани с приказката и разбира се, трябваше да се сдобия поне с една (за първо време). Реших да се спра на „“Красавицата и Звяра: Изгубена в книга“ от Дженифър Донъли, защото съм слушала само хубави отзиви за авторката и исках да се запозная с нейното творчество. По повод 23 април Деня на книгата и авторското право Озон.бг организираха тридневна промоция, която нямаше как да не подмина. От тях се сдобих с „Принцеса с часовников механизъм“ на Касандра Клеър, реших да бъде тази книга, защото е крайно време да завърша трилогията и да се насоча към „Реликвите на смъртните“. В края на месеца издателство „Ибис“ ми изпратиха „Жестока любов“ на Колийн Хувър, която ще започна тези дни. За книгата има само хубави коментари и се надявам и на мен да ми хареса.

Снимка0355

Първата прочетена книга за месеца бе „Химикът“ – Стефани Майър, която я бях започнала в последните дни на март. Отначало книгата ми вървеше толкова бавно, че ми идваше да я захвърля, но в крайна сметка, реших да ѝ дам шанс и изобщо не съжалявам, защото наистина ми допадна. Повече за нея може да прочетете в ревюто ми.  Втората книга беше „Библиотеката на душите“ – Рансъм Ригс последната книга от трилогията „Домът на мис Перигрин“. Тази книга беше може би най- въздействащата и изпълнена с напрежение от трилогията. Случиха се толкова много неща – непредвидими обрати, битки на живот и смърт, дълго пазени тайни излязаоха наяве. Тази трилогия беше едно лудо приключение и се радвам, че имах възможността да участвам в него. Третата книга е „Златният мост“, която е част от трилогията „Пътуване във времето“ от Ева Фьолер. Доста дълго отлагах книгата, но се радвам, че най- накрая я прочетох и сега с още по- голямо нетърпение очаквам третата част, която би трябвало да се появи през лятото. Книгата все още няма ревю, но до края на седмицата със сигурност, ще бъде публикувано. И последната книга, която прочетох бе „Белжар“ от Мег Уолицър. Това е една от най- емоционалните и едновременно вдъхновяващи книги, които съм чела в последно време. И тази книга няма ревю, но съвсем скоро ще бъде публикувано.

Снимка0352

МУЗИКА:

  1. И този месец челното място заема любимата ми Лана Дел Рей с най- новата си песен, която е в дует със страхотният The Weeknd.

2. Това е една от най- уникалните песни появявали се през последнит години. Изпята е толкова емоционално, че всеки път, когато я слушам ми се насълзяват очите. Във видеото участва и половинката на Джон Леджънд Криси Тейгън, която прави песента завършена.

3. Една песен, на която попаднах съвсем случайно, но пък страшно много ми хареса.

4. The Weeknd и Daft Punk са много добра комбинация.

5. И нека да завърша с една супер лятна и зареждаща песен.

Вашият коментар

