The Aesthetically Pleasing Book Tag

Този таг си го бях харесала преди около два месеца, но така ѝ си стоеше в графа „чернови“. За това много се радвам, че Елена ме тагна, за да мога най- накрая да го напиша. Въпросите са много интересни и с удоволствие отговарях на тях – може би, това е вторият ми любим таг от тези, които съм правила в блога. Този път ще наруша традицията и ще тагна Кали. Кали, знам че обичаш таговете и ще ми бъде интересно да прочета отговорите ти. 🙂

1. Най-добрата цветова комбинация на корица.

Има толкова красиви корици, които искам да посоча, но все пак ще се спра на няколко. Една от кориците, които харесвам много е тази на „Илумине“. Въпреки че, цветовете върху корицата макар и малко са подбрани идеално, а ѝ се преливат, което я прави още по- оригинална. Също така ми харесват кориците на трилогията „Адски устройства“, които според мен са едни от най- добрите.

,.jpg

2. Най-хубава типография/шрифт на корица.

Шрифтът на „Имението Ашфорд“ много, много ми харесва. Също така ми харесват шрифтовете на „Всичко, всичко“ от Никола Юн, „Ясновидците“ от Либа Брей, „Белжар“ от Мег Уолицър и др.

%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%bc%d0%ba%d0%b00074

3. Най-хубавата семпла корица.

Страшно много обичам семплите корици и имам много такива любими. Едни от най- любимите ми са тези на „Къде си, Аляска“, „Бухтичка“, трилогията „Пенрин и краят на дните“, оригиналната корица на „Всичко, всичко“, „Илумине“, „Аркадия“ , трилогията „Алена кралица“, „Крадецът на книги“ и още много други.

13062482_2015942961963251_1195746599692315577_n.jpg

4. Най-хубавите последни страници.

Тук ще посоча „Спящата и вретеното“ от Нийл Геймън . Лично аз все още нямам книгата, но съм я виждала на живо и е една от най- уникалните книги, като оформление.

sleeper

5. Най-хубавата карта.

Една от любимите ми карти е тази на „Алена кралица“ от Викторя Айвярд. За съжаление картата в българското издание липсва, което според мен е пропуск.

Teljes képernyő rögzítése 2015.12.23. 114749

6. Най-хубавите открити твърди корици.

Влюбена съм в кориците на трилогията „Домът на мис Перигрин за чудати деца“ Невероятни са! Обожавам черно- белите и винтидж фотографии, и тези корици са истинска радост за моето око.

Снимка0150

7. Най-хубавата задна корица.

Тук ще посоча трилогията „Полулош“ от Сали Грийн. За съжаление, не съм чела трилогията, но пък кориците са ми много любими.

7919ec092790

8. Най-добрите хедъри на глави.

Тези на „Адски устройства“ ми допадат. Всъщност не отдавам толкова голямо значение на хедърите и за това се сещам само за тази трилогия.

id-clockwork-angel-the-infernal-devices-16725661-800-600-e1322500484322

9. Най-добрите илюстрации.

Може би, отново ще посоча „Спящата и вретеното“, защото в момента не се сещам за друга книга.

10. Най-хубавото гръбче.

Това е една съвсем малка част от гръбчетата, които харесвам.

Снимка0408

11. Любимата ти корица на рафтовете ти.

С този въпрос се затруднявам, защото имам страшно много любими корици, но ще посоча някои от най- харесваните.

Снимка0411

 

 

2 thoughts on “The Aesthetically Pleasing Book Tag

  1. Хохо, определено ще се включа в този таг. Благодаря! Всъщност му бях хвърлила око отдавна, но все ме домързява да си напиша отговорите. Но скоро, обещавам 🙂

    Liked by 1 person

Вашият коментар

