Reader Confession Book Tag

Благодаря на Кали за поканата да направя този таг ! Въпросите са доста интересни и ми беше много приятно да отговарям на всеки един от тях. Видях, че повечето блогъри са направили вече тага, но ако има все още някой, който не го е направил, нека да се чувства поканен.

1. Някога наранявала ли си собствената си книга?

За съжаление ми се е случвало да причиня някой малък дефект на книга. Но винаги се старая книгите ми да изглеждат перфектно, защото не обичам да ги виждам наранени. Спомням си, когато бях на 8 или 9 години, родителите ми тъкмо ми бяха купили „Ян Бибиян от Луната“ и бях толкова щастлива и ентусиазирана да я прочета. Книгата беше на масата, а до нея имаше ваза с цветя и познайте какво стана – да, книгата се намокри. Това е най- лошото нещо, което съм причинявала на книга през живота си.Книгата все още си я пазя и понякога я препрочитам.

2. Наранявала ли си някога заета назаем книга?

Единствените книги, които съм взимала назаем са били от библиотеката. Но никога не съм повреждала книга, винаги ги връщах, както съм ги взела.

3. Колко време ти отнема да прочетеш една книга?

Към всяка книга подхождам различно, а ѝ зависи от доста фактори. Ако една книга ми е интересна, хем искам да я прочета колкото е възможно по- бързо, хем искам да ѝ се наслаждавам по- дълго време. Ако пък е книга, която ми върви бавно, може да я чета цяла седмица. Но, да кажем средно около 3-4 дни ми отнема да прочета една книга.

4. Книги, които не си завършила?

Не мисля, че има книга, която не съм завършила.

5. Hype-нати или популярни книги, които не харесваш?

„Нюансите“ и пари да ми дават, никога няма да ги прочета. Като цяло не си падам по еротичните рамони, а има доста такива популярни, които няма как да харесам и прочета.

6. Класики, които не харесваш?

Прочела съм доста класики и смея да кажа, че съм попаднала на точните и никоя от тях не ме е разочаровала.

7. Книги, които си купила само заради интелектуалността им?

Един от най- странните въпроси, на които съм попадала. Не съм от хората, които се превъзнасят и се имат за някакви супер гении, които четат само „елитна“ литература и плюят всеки, който не е от тяхната „порода“. Чета книги за удоволствие,обичам човешките и простички истории, които ме докосват и не ми пука дали ще се харесам на някого.

8. Книги, които не си върнала?

Както отговорих на един от предните въпроси, единствено книги съм заемала от библиотеката и винаги съм ги връщала максимално бързо. Така че няма книга, която да не съм върнала.

 

One thought on “Reader Confession Book Tag

  1. „Чета книги за удоволствие,обичам човешките и простички истории, които ме докосват и не ми пука дали ще се харесам на някого.“ – you said it, sister!

    Liked by 1 person

Вашият коментар

