Май в книги и музика

Май месец си замина толкова бързо и неусетно, и не е за вярване, че почти преполовихме годината. Май предостави на нас читателите страхотни книжни изживявания, като се започне от Панаира на книгата и се стигне до страхотните промоции на някои издателства и онлайн книжни магазини. Лично за мен месецът в книжно отношение беше изключително успешен и ползотворен. Не знам как, но успях да се сдобия с цели 17 книги – мой личен рекорд. От към песни месецът също, не беше лош и успях да избера един наистина хубав „Топ 5“, който ще видите в края на месечната ми равносметка.

Книжният ми улов за май стартира с „Паника“ от Лорън Оливър, която е авторката на бестселър трилогията „Делириум“. Благодаря на издателство „Ентусиаст“ за изпратената книга, която неочаквано ми хареса. От издателство „SkyPrint“бяха изклюително мили и ми изпратиха четири книги, които наистина си заслужават прочита и отделеното време. Съвсем случайно от една игра във фейсбук спечелих книга по избор от издателство „Ибис“. Аз си избрах „Героите са моята слабост“ на една от любимите ми авторки Сюзън Еклизабет Филипс. По принцип, като се включвам в подобни игри, нямам абсолютно никакви очаквания, но този път късмета е бил на моя страна. Следващата книга, с която се сдобих е „Сол при солта“, която в момента чета и е на път да се превърне в една от най- любимите ми книги. Повече за нея, ще споделя в предстоящото ѝ ревю. Благодаря за издателство „Сиела“, че ми предоставиха възможостта да се докосна до нея. В три поредни дни, три издателства ме изненадаха много приятно с едни от най- новите си книги. Първи бяха издателство „Еднорог“, които ми изпратиха „Сиси неочакваната императрица“ от Алисън Патаки. От издателство „Ибис“ пък ми изпратиха „Без милост“ от Лекси Блейк, която вече прочетох и с нетърпение очаквам следващата част от трилогията. Страхотните хора от изд. “ Orange books“ ме изненадаха с  „Думи в тъмно-синьо“ от Кат Кроули, която нямам търпение да прочета през този месец.

Малко по- късно през месеца от изд“Емас“ ми изпратиха една от най- нашумелите книги в последно време, а именно „Четирите цвята на магията“ от В. Е. Шуаб. Нямаше как да не се възползвам от промоцията по повод 24 май, която бе цели три дни. Реших да си закупя само две книги, защото купчинката ми на нощното шкафе нарасна доста, а искам да отделя нужното внимание на всяка една от книгите. Та, от промоцията се сдобих с „Аристотел и Данте откриват тайните на вселената“ и разбира се „Кралска клетка“ от Виктория Аявярд. Тази книга я чакам от една година и толкова много се радвам, че е вече при мен. Вчера (31 май) отново бях изненадана от три издателства. Любимите ми „Ибис“ ми бяха изпратили „Тайният портал“ от Ева Фьолер, която е последната книга от трилогията „Пътуване във времето“ и „Слънцето също е звезда“ от Никола Юн. „Всичко, всичко“ ми хареса страшно много и се надявам тази книга да бъде поне толкова добра, колкото нея. Изд. „Емас“ ме изненадаха с „Алеа Аквариус: Повикът на водата“ от Таня Щевнер. А от изд. „Софтпрес“ ми изпратиха най- новата им книга „Серафина и черният плащ“ от Робърт Бийт. За последните две книги почти нищо не знам, но резюметата им звучат доста обещаващо. Хиляди благодарсности на всички издателства, които през целият месец не спираха да ме изненадват и радват със своите книги! Надявам се юни да бъде малко по- спокоен от към книжни придобивки, за да мога да прочета част от натрупалата се купчинка. Сега, като се замисля през юни имам рожден ден, така че със сигурност, ще си подаря някоя и друга книга. 😀

collage

А, сега да преминем към книгите, които прочетох през май. Изключително съм доволна от книгите, които прочетох, а също ѝ от техния брой – общо пет. Първата прочетена книга беше „Жестока любов“ – Колийн Хувър . Тази книга успя да предизвика безброй емоции в мен, докато я четях. Много силна книга, във всяко едно отношение. Повече за книгата може да прочете в посочения линк. След тази книга имах нужда от нещо леко и разведряващо, което да ме накара поне малко да се посъвзема от нея. Спрях се на „Красавицата и Звяра: Изгубена в книга“ – Дженифър Донъли , която беше една от най- приятните книги, които съм чела. Основната идея на сюжета е запазена, но авторката е успяла да вкара един нов елемент в историята, което да ѝ придаде още малко щипка вълшебство. Третото ми попадение беше „Селма“ – Халил Джубран . Една малка книга, но с огромно послание. Следващата книга, която прочетох беше „Паника“ – Лорън Оливър . Подходих към книгата с малко скептицизъм, но въпреки това историята успя да ми хареса. Хареса ми това, че беше доста различна и оригинална от обичайните тийн истории, които ни се предлагат от няколко години. И последната пета книга е „Без милост“ от Лекси Блейк. Книгата съчетава в себе си романтична история, която е примесена с криминален елемент, което я прави доста интересна и отличаваще от обичайните любовни романи. Книгата все още няма ревю, в момента го подготвям и този уикенд със сигурност, ще бъде публикувано.

photofacefun_com_1496301221

МУЗИКА:

1. От първо слушане новата песен на Шакира страшно много ми хареса и през целият месец, не спрях да я слушам. Песента е много свежа, динамична и е супер подходяща за настъпващото лято. А, припева е много зарибяващ и от едно слушане на песента, започнах да си го припявам.

2. На тази песен случайно попаднах, докато гледах един от музикалните тв канали. Песента е много лятна и приятна за слушане. Видеото също допринася за лятното настроение – определено, ще бъде цяло лято в плейлистата ми.

3. И този месец в „Топ 5“ попада Katy Perry с новата ѝ песен. Приятна, лека и забавна песен, която от първо слушане ми допадна. А видето е типично за нея – шантаво, забавно и леко откачено. 😀

4. Отдавна съм надраснала възрастта, в която да харесвам момчешки групи и  нямам, кой знае какви наблюдения на групата.  Харесвам 3-4 песни на One Direction, но след като Зейн се раздели с тях, започнах да следя кариерата му на самостоятелен изпълнител и досега, всяка една песен, която е пуснал ми харесва много. Хари супер много ме изненада с тази самостоятелна песен, която ми хареса още щом я чух. Музика, текст и самото изпълнение нямат грешка.

5. Няма да съм аз, ако не включа песен на любимата ми Лана. Тази година ще представи нов албум и затова в последните няколко месеца, започна да пуска песни от него.

Вашият коментар

