Любими цитати от книги (част 4)

В днешната публикция гостуват четири любовни романа, които са доста известни и обичани сред читателите. Въпреки че този жанр според мен е подценявам смятам,че има много хубави и стойностни книги, които си заслужават вниманието. Лично аз обичам да разпускам с такива книги, особено ако преди това съм прочела няколко по сериозни и натоварващи книги. От посочените книги съм чела само „Жестока любов“ и „Момиче от календара“. „Тетрадката“ със сигурност ще я прочета в близките месеци. а „Аз преди теб“ поради огромният интерес към нея, не мисля, че ще я прочета скоро, но пък има някои цитати, които наистина много ми харесват.

„Жестока любов“ – Колийн Хувър

1. „Тя беше тази, която или щеше да ме убие… или най- сетне щеше да ме върне обратно към живота.“

2.„Любовта не винаги е красива, Тейт. Понякога прекарваш целия си живот в опити да я промениш. Да я промениш в нещо по-добро. И тогава без да осъзнаеш, се оказва отново в стартова позиция със сърце, изгубено някъде по пътя.“

3. „Красивите моменти като този са онова, което изкупва жестоката любов.“

4. „Предполагам, че ако човек види любовта от най-жестоката й страна, е възможно да поиска никога вече да не я преживява отново.“

5. “ – Чувала ли си израза „Когато животът ти поднесе лимони…“.
– „Направи си лимонада“ – довършвам аз.
Кеп ме поглежда и поклаща глава.
– Не е така. Когато животът ти поднесе лимони, постарай се да откриеш в чии очи трябва да ги изстискаш.“

 

„Момиче от календара“ – Одри Карлан

1. „- Защо не се обичаш ? – И тези думи удариха стената около сърцето ми като чук, който бавно се отдалечи, а там където се бе стоварил, остана да зее огромна дупка.“

2. „Истинската любов не съществува. Години наред вярвах тъкмо в обратното. Дори си бях въобразила, че съм я намерила. Четири пъти, ако трябва да бъда точна.“

3. „Беше така приятно да усещам неговата длан, обгърнала моята. Чувствах се сигурна, защитена… Нещо, което не ми се беше случвало отдавна.“

4. „Не бях сигурна как да приема всичко това, какво да мисля. Бяхме се споразумели да не се сближаваме… Дали го обичах ? Не, не мисля. През цялото време бях толкова силно концентрирана да избегна всякакви емоции, да не се влюбя, че дори не ми мина през ума вариантът да отворя сърцето си за него…“

5. „- Никога не настъпва подходящ момент да нараним някого другиго. – каза той. – Но когато го сторим, вече е завинаги. Не се налага да се тревожиш повече за това. Продължаваш смело напред. Всички продължават напред.“

Аз преди теб“ – Джоджо Мойс

1. „Не позволявай едно решение или един момент да те определят за цял живот!“

2. „Исках да притисна всяко късче от мен в него. Исках да му влея волята си. Исках да споделя с него всяка глътка живот и да го принудя да живее.“

3. „Някои грешки… просто имат по- големи последствия от други.“

4. „Разполагах само със сто и седемнайсет дни, за да убедя Уил Трейнър, че има смисъл да живее…“

5. „Просто живей добре. Просто живей.“

„Тетрадката“ – Никълъс Спаркс

1.“Не можеш да живееш живота си за другите хора. Ти трябва да направиш това, което е правилно за теб, дори и да нараниш някои хора, които обичаш.“

2. “ Може да изглежда като най – трудното нещо за правене, но трябва да забравиш човека,забравил теб. “

3. „И само за миг, за една малка струйка време, която висеше във въздуха като светулките в лятното небе, тя се чудеше дали е влюбена в него отново.“

4. „- А ти? – попита тя на свой ред. – Спомняше ли си понякога за нас?
– Не беше нужно да си спомням. Аз никога, нищо не съм забравял.“

5. „Те се караха постоянно. Всъщност почти никога не се разбираха. Но имаше едно нещо, което ги свързваше – умираха един за друг.“

Вашият коментар

