Юли в книги и музика

Юли е вече зад гърба ни и това означава, че е време да ви споделя книжните и музикалните си преживявания. Изминалият месец беше доста лежерен в книжно отношение и не успях да прочета някои от книгите, които си бях предвидила. В музикално отношение месецът ми беше доста успешен, защото си харесах може би над 15 песни и ми беше изключително трудно да избера само пет, които ще видите в края на публикацията. Надявам се август да бъде един прекрасен и слънчев летен месец, и да успее да ме изкара от лекия книжен махмурлук, в който съм изпаднала. И без повече излишни приказки нека да започваме с основните теми на тази публикация.

През изминалите няколко месеца си бях наложила лека забрана за закупуването на книги, защото купчинката ми с непрочетени книги все повече се увеличава, а свободното ми време е малко. И в този ред на мисли съм изключително доволна от себе си, защото през юли си купих само една книга и то с намаление. В началото на месеца сп.“Браво“ пуснаха специално издание с няколко тийн книги. Харесвам книгите на Рейнбоу Роуъл и затова нямаше как да не си купя „Връзка“, която търпеливо си изчаква реда за четене. Всъщност първата книга, с която се сдобих беше най- новата книга на изд. „Емас“, а именно „Толкова близо до хоризонта“. Когато от изд.“Ибис“ обявиха, че ще издават „До всички момчета, които съм обичала“ от Джени Хан бях супер щастлива и страшно много им благодаря, че ми предоставиха предварително копие от нея. От издателство „Софтпрес“ ме изненадаха с една детска енциклопедия, която вече си има един малък собственик. И последната книга за месеца беше „Кралица на четири кралства“, която на пръв поглед ми се стори интересна. Най- искрени благодарности на издателство „Еднорог“.

Collage 2017-08-01 17_05_49

 

Както споменах в началото на публикацията ме е налегнал лек „книжен махмурлук“ и затова успях да прочета три книги и половина. Първата, с която стартирах месеца беше „Аристотел и Данте откриват тайните на Вселената“, която успя да ме накара да изживея едно приятно и завладяващо приключение. Книгата наистина си струва да се прочете и се радвам, че виждам само положителни коментари за нея. Повече какво мисля за книгата вижте в ревюто ми ТУК. Втората книга беше „Крайно нелогично поведение“, която съдържаше сериозни теми, но в същото време имаше много забавни и конфузни ситуации за някои от героите. Повече за книгата ТУК. Следващата бе „До всички момчета, които съм обичала“, която е перфектното лятно и отпускащо четиво. Все още не съм ѝ написала ревю, но се надявам скоро да е факт. В последните дни от месеца започнах „Героите са моята слабост“ от Сюзън Елизабет Филипс. Обожавам нейните книги и тази не прави изключение. Този път ни е поднесла една доста различна и оригинална история с лек привкус на мистерия. А корицата е просто перфектна, не мога да ѝ се нагледам 😀 . Това бяха книгите, с които завърших юли и се надявам през август да прочета малко повече книжни изкушения.

IMG_20170801_165748_203

МУЗИКА

1. Оригиналната версия на песента не ми допада чак толкова, но щом чух този ремикс, не съм спирала да слушам песента. И за това нямаше как да не я поставя на първо място.

https://m.vbox7.com/play:c25ab4054e

2. Определено тази песен не може да надмине Feel, но е перфектна за летните месеци.

3. Inna винаги изкарва хит за лятото и тази песен не е изключение.

4. Тази песен е едно свежо допълнение към летните месеци.

5. Тази песен умишлено я оставих последна, защото с нея исках да завърша месечната ми публикация. Преди по- малко от две седмици ни напусна един музикален гений, който със сигурност ще остане в музикалната история. Все още не мога да повярвам на случилото се и ми е много тъжно. Дано да си на по- хубаво място Честър Бенингтън !

2 thoughts on “Юли в книги и музика

  1. Страхотна публикация 🙂 Месецът несъмнено е бил успешен за теб, както от страна на книгите, така и от страна на музиката! Препоръчвам ти възможно най-скоро да захванеш „Толкова близо до хоризонта” – удивително затрогваща история, която, забележи, е по реална ситуация! Аз също скоро смятам да прочета „До всички момчета, които съм обичала” и с нетърпение очаквам да прочета мнението ти относно историята ^^ Лека и книжна седмица!

    Liked by 1 person

    1. Да, знам за „Толкова близо до хоризонта“, че е по истински случай и съвсем скоро ще ѝ отделя време. „До всички момчета, които съм обичала“ е много готино свежо четиво и напълно подходяща за летните дни. Благодаря ти за милия коментар! 🤗

      Like

Вашият коментар

