Summer Lovin’ Book Tag 2017

Харесвам тематичните тагове, които предлагат интересни въпроси и предразполагат към още по- интересни отговори. Миналото лято бях направила един таг свързан с лятото и сега една година по-късно отново правя такъв таг. Благодаря на Памела за поканата, а аз от своя страна тагвам Кали иГергана  . И двете момичета пишат много хубаво, така че с нетърпение очаквам отговорите им.

1. Начало на лятото:грабващо първо изречение.

Не се сещам за първо изречение, което да ме е накарало да прочета някоя книга. Но се сещам за един цитат, в който така се влюбих, че си купих дадената книга. Цитатът е „Имало едно време един ангел и един дявол, които се обикнали. Това не завършило добре.“, а книгата е „Създадена от дим и кост“ на Лейни Тейлър.

2. Прекалено горещо е заизлизане :книга перфектна за цял ден у дома.

През лятото обичам да чета леки, забавни и приятни книги, с които да релаксирам. Наскоро прочетох няколко такива и с удоволствие бих ги препоръчала на всеки, който иска да разпусне с тях след някое тежко четиво или просто иска да прочете нещо ново. Наскоро прочетох „До всички момчета, които съм обичала“, която беше едно много приятно лятно четиво. Други такива са „Аристотел и Данте откриват тайните на Вселената“, „Крайно нелогично поведение“, „Серафина и черният плащ“.

3.Лятно пътешествие:книга, която бихте взели с вас на път.

В такива случаи бих избрала някоя романтична книга или трилър, който през цялото време да ме държи под напрежение. В първата категория горещо препоръчвам книгите на Сюзън Елизабет Филипс, която има невероятен маниер на писане. А във втората категория бих се доверила на автори, като Дан Браун, Анди Макдермът, Ники Френч.

4.Божествен студен чай:книга, която се развива на студено.

Само преди няколко дни прочетох „Героите са моята слабост“ от Сюзън Елизабет Филипс, чиято история се развива през зимата. Авторката толкова пълнокръвно е описала зимните детайли, че на моменти дори усещах студа, който се разстилаше из страниците. За книгата ще поговоря съвсем скоро в предстоящото ѝ ревю.

5.Неприятно слънчевоизгарянекнига, която наистина не сте харесали.

Много рядко ми се случва да не ми хареса някоя книга. Винаги се старая да откривам по нещо, което да ми хареса или впечатли в книгата, която чета. Дори и в най- блудкавата книга може да се открие нещо хубаво, дори и да е само един цитат.

6.Горещо четиво:препоръчайте любима книга.

Любими книги мога да препоръчам много, но ще се ограничава до книгите, които са ме впечатли през тази година. Няма как да не спомена една от любимите ми книги за годината „Жестока любов“ от Колийн Хувър, която успя да докосне всяко едно кътче от сърцето ми. Други книги, които успяха да ме впечатлят са „Аркадия“, „Имението Ашфорд“, „Белжар“, втора и трета книга от трилогията за чудатите деца на мис Перигрин. Слабост са ми историите, които се развиват през ПСВ и ВСВ и „Сол при солта“ по един смразяващ начин е една красива и трогателна история.

 

 

4 thoughts on “Summer Lovin’ Book Tag 2017

  1. Привет!
    Тагът е интересен, но пък нещо ме е налегнало мързеливото настроение. Явно този таг ще ме изкарва от периода на НЕ-писането. Благодаря, че си се сетила! Публикацията е интересна, отговорите ти също. А по особено забележителен начин /изказвам се с възхищение/ си се измъкнала от въпрос 5. Браво!

    Благодаря ти отново! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Здравей ! И аз съм изпаднала в книжен махмурлук и нещо нямам желание да чета или да пиша в блога поради, което позабавих две ревюта. Но днес започнах една книга, която мисля че ще ме изкара от това ми настроение. А иначе нямам търпение да прочета отговорите ти. 🙂

      Like

Вашият коментар

