Февруари в книги и музика

Не мога да повярвам, че вече втори месец от новата година се изниза толкова бързо- наистина не е за вярване колко бързо лети времето. Е, вече сме 1 март и Честита Баба Марта ! Бъдете живи и здрави,много щастливи и все така обичащи книгите. Както знаете в тази публикация ще споделя с какви книги съм се сдобила,кои съм прочела и кои песни са успели да ме впечатлят най- много през изминалият месец. Да започваме !

През изминалият месец бях си наложила забрана да не си купувам книги, защото имам доста книги за четене и нощното ми шкафче,където стоят непрочетените ми книги се е превърнало в мини библиотека. Но кого залъгвах ? Книжната ми душа не се стърпя и ме накара да си купя книги – е, вярно бяха само две, но все пак са си цели ДВЕ книги 😀 . Първата ми закупена книга беше „На изток от Рая“ от Джон Стайнбек. Обожавам филма (гледала съм го над 10 пъти), обожавам Джеймс Дийн, който е в главната роля и реших, че е крайно време да прочета книгата. Втората книга е „Златният мост“от Ева Фьолер. Закупих си я от промоцията на Озон.бг , която бе по случай Св.Валентин. А издателство „Софтпрес“ ме изненадаха много приятно с книгата „Цветя от лед и пепел“ от Беатрис Колин. Та, в крайна сметка завърших месеца на „забраната“ с цели три новички книги.

%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%bc%d0%ba%d0%b00084

%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%bc%d0%ba%d0%b00101n

Снимка0088.jpg

Успях да прочета три прекрасни книги, а именно “Имението Ашфорд” – Лорън Уилиг , “Ясновидците” – Либа Брей и “Градът на гладните” (кн.2 от трилогията”Домът на мис Перигрин за чудати деца”) – Рансъм Ригс . И трите книги ми харесаха страшно много и бих ги препоръчала на абсолютно всеки читател. „Имението Ашфорд“ се превърна в една от любимите ми книги – невероятна и разтърсваща история, колоритни герои, неочаквани обрати – какво повече да се иска. След почти година разминаване с „Ясновидците“ най- накрая я прочетох и бих казала, че определено надхвърли очакванията ми – очаквам втората книга с нетърпение. „Градът на гладните“ е доста по- динамична от първата книга. Появяват се нови и интересни герои, историята се заплита още повече и с нетърпение очаквам каква ще бъде развръзката на тази чудата история. Третата книга мисля да си я закупя още този месец, защото втората завърши по един невероятен и неочакван начин. Повече и за трите книги може да прочетете в ревютата им.

Снимка0118m.jpg

МУЗИКА:

  1. Фаворитът ми за този месец определено е новата песен на Sia.

2. След като в януарската публикация бях включила Shape of you , в тази публикация задължително трябваше да присъства другата нова песен на Ед.

3. Тази песен искам да я включа от доста време и май сега ѝ дойде времето.

4. Разбира се нямаше как да не включа и чисто новата песен на Кейти Пери.

5. Завършвам музикалните ми любимци за месеца с това уникално изпълнение на Джъстин от церемонията на таз годишните Оскари.

Вашият коментар