Юни в книги и музика

Месец юни измина толкова бързо и неусетно, че не мога да повярвам, че днес е първият ден от юли. Но пък се радвам, че отново ще си поговорим за хубави книги и хубава музика. През изминалият месец успях да прочета няколко невероятни книги, които със сигурност ще помня дълго време. В миналата ми месечна равносметка бях споменала, че ще се постарая да не се сдобивам с много книги, защото искам да прочета, колкото се може от купчинката, която ме чака на нощното ми шкафче. Но все пак се сдобих с няколко книги, които ще видите малко по- надолу.

През юни имах рожден ден и бях решила да си купя една книга, която исках от доста време. Но няколко дни след това от издателство „Кръгозор“ обявиха, че на 21 юни всички техни книги ще бъдат с 50% намаление. Харесвам голяма част от книгите им и разбира се, нямаше как да не се възползвам от промоцията им. Реших да си купя три книги, като две от тях бяха сигурни, а за третата падна голямо чудене . Първата сигурна книга беше „Момичетата от хотел Барбизон“ от Фиона Дейвис. Още щом видях, че книгата ще се издава на български, бях сигурна, че трябва да я имам. Втората сигурна книга беше втората част на „Girl online“  от Зоуи Съг. Първата книга я прочетох през есента на 2015 ( малко преди да стана блогър) и реших, че е крайно време да прочета и втората част от трилогията. Дълго се колебаех коя да бъде третата книга, защото имах няколко набелязани. Четеше ми се някоя романтична, неангажираща и свежа история и се колебаех между книгите на Софи Кинсела и Александра Потър, но в последния момент малко преди да изпратя поръчката се сетих, че има една книга, която искам да прочета от няколко години, а именно „Малка кутийка от Тифани“ от Мелиса Хил. Бях решила, че ще завърша месеца с тези три книги, когато в края на месеца  цели три поредни дни, бях супер приятно изненадвана от някои издателства. Първи бяха изд. „Ера“, които ми изпратиха „Нашата история“ от Мартина Хаг. От издателство „Еднорог“ за пореден път ми изпратиха супер красива „тухличка“, а именно „Царицата на нощта“ от Александър Чи. На следващия ден от издателство „Софтпрес“ ми направиха уникална изненада. Изпратиха ми най- новата си книга „Малката билкарница в Монмартър“ от Донатела Рицоти, която беше придружена с много мило послание. Освен това се бяха погрижили цяло лято в къщи да ми ухае на лавандула със свещта, която пристигна заедно с книгата. От сърце им благодаря за прекрасния жест. Любопитното е, че кориците и книгоразделителят на книгата са направени, така че да ухаят на лавандула – страхотен жест към нас читателите. И последната книга от „тридневния маратон“ беше най-новата книга на изд. „Orange Books“, а именно „Крайно нелогично поведение“ от Джон Кори Уейли. Още веднъж искам да благодаря на всички издателства, че за пореден път направиха, още един мой месец да бъде изпълнен с невероятни книжни преживявания.

IMG_20170624_190213_211

IMG_20170628_153130_282

IMG_20170628_154404_024

IMG_20170628_155215_509

IMG_20170629_150356_267

През юни успях да прочета четири книги, като първите две бяха свързани с Втората световна война. Първата прочетена книга беше „Сол при солта“ от Рута Сепетис. Невероятно написана книга, която съм сигурна, че ще се помни дълги години. Повече за нея може да прочетете в ревюто ми ТУК. Втората книга беше „Дневникът на Ане Франк“, която бе едно пътуване назад в миналото, припомняйки ни един от най- болезнените периоди в съвременната ни история. Повече за книгата може да прочетете ТУК. След тези две книги, които разказват доста тежки истории, имах нужда да прочета някоя лека, интересна и свежа история. Реших да се спра на „Серафина и черният плащ“ от Робърт Бийти, която успя да ме зареди с приключенски дух и положително настроение. Мнението ми за книгата прочетете ТУК.  Последната книга, която прочетох беше „Слънцето също е звезда“ от Никола Юн, която ме зареди с много положителни емоции и усмивки. Ако си търсите някое лятно и интересно четиво, то хвърлете едно око на тази книжка. Съвсем скоро ще се постарая да напиша ревю на книгата. Успях да започна и „Аристотел и Данте откриват тайните на вселената“, която прочетох до средата и затова ще я включа в публикацията за юли.

IMG_20170701_140351_867

МУЗИКА

1. Топ 5 на най- слушаните песни за юни стартира с новата песен на Джъстин Бийбър, която страшно много ми харесва. А видеото към нея я допълва перфектно.

2. Лятното настроение се допълва от супер свежата и динамична песен на Деми Ловато.

3. Тази песен не е една от най- новите, но със сигурност все още е актуална. Песента е много подходяща за лятото, а видеото към нея може само да ни зареди с много настроение.

4. The Weeknd няма какво да го коментирам – машина за хитове. В куплетите на песента много ми харесва това осемдесеттарско звучене.

 

5. Не знам много песни на тази група, но тази ми влезе под кожата. Много, ама много ми харесва.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар