Mid-Year Book Freak Out Tag (2017)

От около месец не съм правила таг и много се радвам, че Гергана ме покани. Благодаря ти ! В интерес на истината този таг съм го правила миналата година, но със сигурност ми беше интересно отново да го направя, а и да си направя една равносметка за настоящата година. По традиция оставям тага отворен и нека всеки желаещ да го направи, да се чувства тагнат.

Mid-Year Book Freak Out Tag (2016)

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2017.

Адски труден въпрос. От началото на годината съм прочела много хубави книги, като всяка една от тях е успяла да ме докосне малко или много. Ще посоча „Жестока любов“ от Колийн Хувър. Тази книга със сигурност не е шедьовър, не е написана съвършено, на някои от вас може да се стори блудкава или комерсиална, но мен успя да ме докосне. Не знам, но успя да докосне и най- скритите ъгълчета на душата ми, повлия ми много емоционално и лично за мен книгата е съвършена.

Снимка0347

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2017.

Ще посоча “ Златният мост“ книга втора от трилогията „Пътуване във времето“ на Ева Фьолер. Книгата е изпълнена с безброй щури и опасни приключения, а героите няма как да не ви станат симпатични. Имам и третата книга, която в най- скоро време трябва да прочета.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.

Имам страшно много нови книги, които трябва да прочета и то всичките са все хубави (е, поне така си мисля : D ). На дневен ред имам няколко набелязани книги – „Крайно нелогично поведение“ , “ Малката билкарница в Монмартър“, „Илумине“, „Кралска клетка“, втората част на „Girl online“, „Четирите цвята на магията“ и още много, много други.

IMG_20170704_162248_108.jpg

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината.

Не съм запозната с книгите, които ще излязат до края на годината, но се надявам да бъдат само хубави и стойностни. Сега се сетих, че си чакам втората част на „Ясновидците“ от Либа Брей.

5.Най – голямо разочарование.

Не мисля, че има книга, която да ме е разочаровала тази година.

6.Най – голяма изненада.

О, има доста книги, които са ме изненадвали – „Аркадия“ от Иън Пиърс ме изненада много приятно, също и „Сол при солта“, „Дневникът на Ане Франк“, „Серафина и черният плащ“ и други.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб).

Определено един от любимите ми нови автори за тази година е Колийн Хувър. Освен нея също ще посоча Либа Брей, Рута Сепетис, Лорън Уилиг и др.

8. Нов герой, по когото си падаш.

Не си падам по герои, но харесвам някои. Като например Майлс („Жестока любов“), Уил ( „Адски устройства“), Аристотел и Данте също много ми допаднаха, като персонажи.

9.Най – нов любим герой.

Последната книга, която прочетох преди около един ден беше „Аристотел и Данте откриват тайните на вселената“, така че ще посоча двамата главни герои в нея. Също така много ми допадна Ийви О’Нийл от „Ясновидците“, Серафина от „Серафина и черният плащ“ и разбира се още много други.

photofacefun_com_1497618932

10.Книга, която те е разплакала.

Сигурно ви омръзна да четете това заглавие, но не съм виновна, че толкова се влюбих в нея 😀 . Толкова много на книга не знам от кога не бях плакала. Особено на последните страници си изплакаха очите. Не знам как, но страшно много ми повлия емоционално „Жестока любов“ от Колийн Хувър.

11.Книга, която те е зарадвала.

Книгата от десети въпрос. Също така „Красавицита и Звяра: Изгубена в книга“, „Белжар“, „Аристотел и Данте“, „Библиотеката на душите“ , която е третата част от трилогията „Домът на мис Перигрин за чудати деца“ завърши наистина прекрасно. „Имението Ашфорд“ бе едно много вълнуващо изживяване.

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година.

Все още не съм гледала подобен филм, но с нетърпение очаквам да гледам филмовата екранизация на „Всичко, всичко“ от Никола Юн. Честно казано съм малко скептична за филма, но нека не прибързвам с мнението си.

13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината.

Хм, труден въпрос. Не съм нарцис, не обичам да се изтъквам, така че нека оставя хората да говорят за ревютата ми. Но имам няколко специални за мен ревюта, които съм писала с огромно желание. Харесвам много истории свързани с ПСВ и ВСВ и през последния месец прочетох две книги на тази тематика – „Сол при солта“ от Рута Сепетис и „Дневникът на Ане Франк“. Не знам до колко ревютата са се получили, оставям коментарите на вас.

Снимка0552

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получила).

Една от най- красивите книги, които съм си купила е „Ясновидците“ от Либа Брей – обожавам всичко в тази книга. Други любими са „Илумине“, „Аристотел и Данте…“, „Героите са моята слабост“, „Белжар“, „Сол при солта“, „Четирите цвята на магията“, „Толкова близо до хоризонта“, „Крайно нелогично поведение“, „Хотел Барбизон“ и много други.

15. Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината.

Списъкът ми е безкраен. Но да кажем на дневен план са „Малката билкарница в Монмартър“, „Крайно нелогично поведение“, „Героите са моята слабост“, „Толкова близо до хоризонта“, „Четирите цвята на магията“, „Царицата на нощта“, втора и трета книга от „Адските устройства“, „Илумине“, „Създадена от дим и кост“ и така мога да си изброявам цял ден 😀 .

IMG_20170703_172137_343.jpg

Вашият коментар